نات کوین تلگرام چیست؟ همه چیز درمورد Notcoin

نات کوین تلگرام چیست؟ همه چیز درمورد Notcoin

این روزها تیتر خبری اکثر سایت‌ها با سوال نات کوین تلگرام چیست آغاز می‌شود. با اینکه زمان زیادی از عرضه نات کوین (Notcoin) نگذشته است اما این میم کوین تلگرامی توانسته سیل عظیمی از علاقه‌مندان را به خود جذب کند. این ارز دیجیتال منحصر به فرد توسط تیم پاول دورف (Pavel Durov) یا همان موسس تلگرام حمایت شده و به خوبی با اپلیکیشن این برنامه ادغام شده است. اشتباه نکنید! نات کوین فقط یک ارز دیجیتال نیست بلکه یک بازی میم است که برای شرکت در آن نیازی به سرمایه‌گذاری مالی نیست. در واقع یک سرگرمی هیجان‌انگیز و رایگان است که موفق شده به سرعت در جامعه کریپتوکارنسی محبوبیت زیادی کسب کند. در ادامه با برقچی همراه باشید تا بیشتر با این پدیده جذاب آشنا شوید.

فهرست مقاله:

نات کوین تلگرام چیست؟

نات کوین یکی از جدیدترین پروژه‌های مبتنی بر شبکه تون کوین (TonCoin) محسوب می‌شود که در حال حاضر به عنوان یک اپ تلگرامی به کاربران عرضه شده است. در این بازی تلگرامی کاربران می‌توانند در ازای هر کلیک سه سکه دریافت کنند. توسعه این بازی بلاکچینی در سال 2023  قلم خورد و در ماه نوامبر آن سال (آبان ماه 1402) به‌طور آزمایشی ارائه شد. پس از موفقیت در اجرای پروژه آزمایشی، نسخه عمومی notcoin در ژانویه 2024 (دی ماه 1402) عرضه شد که استقبال بی‌نظیر کاربران تلگرامی را به دنبال داشت. به طوری که هم‌اکنون تعداد کاربران آن به بیش از 13 میلیون رسیده و میزان استخراج آن از رقم 6.7 تریلیون نات کوین هم گذر کرده است. این درحالی است که موج کاربران نات کوین هنوز هم در حال افزایش بوده و در طی دو روز اخیر بیش از 2.4 میلیون کاربر جدید به آن اضافه شده‌اند.

Notcoin تلگرام چیست؟
Notcoin تلگرام چیست؟

آیا نات کوین (Notcoin) معتبر است؟

از آنجایی که پروژه نات کوین توسط تیم توسعه‌دهنده شبکه اجتماعی تلگرام و بنیانگذار آن پشتیبانی و حمایت می‌شود احتمال کلاهبرداری بودن آن خیلی کم است. از سوی دیگر، صرافی‌های بزرگ و معتبری همچون بایننس (Binance)، اوکی‌اکس (OKX)، کوکوین (KuCoin) و بای‌بیت (Bybit) نیز با استفاده از کانال‌های رسمی خود در این بازی شرکت دارند.

البته هنوز اطلاعات زیادی درباره این میم کوین در اختیار نیست و نمی‌توان درباره آینده آن با قاطعیت سخن گفت. وایت پیپر (White Paper) آن نیز تنها متشکل از 9 صفحه خالی است که در بخش ابتدایی آن تاریخ شروع پروژه قید شده است. البته معرفی این پروژه با نام میم کوین یا یک ارز دیجیتال ممکن است صحیح نباشد چراکه در حال حاضر چیزی بیش از یک بازی تلگرامی به حساب نمی‌آید.


حتما بخوانید: NFT چیست؟ هرآنچه که باید درباره ان اف تی بدانید!


آشنایی با لیگ‌های نات کوین تلگرام

نات کوین نیز همانند سایر بازی‌های امروزی از امتیازات و لیگ‌های مختلفی برخوردار است تا کاربران را برای طی کردن درجات و مراحل بیشتر مشتاق‌تر کند. خوشبختانه رابط کاربری این بازی بسیار ساده است و سطح لیگ و میزان موجودی سکه شما در همان ابتدا مشخص می‌شود. سطح ابتدایی کاربران از نوع برنز (Bronze) می‌باشد که با داشتن 5000 سکه به لیگ بعدی یعنی نقره‌ای ارتقاء پیدا می‌کنند. به‌طور کلی، رده‌بندی این بازی را می‌توان در دسته‌های زیر خلاصه کرد:

لیگ حساب کاربری معمولی حساب کاربری پریمیوم
نقره (Silver) 12/500 نات کوین 125/000 نات کوین
طلا (Gold) 25/000 نات کوین 250/000 نات کوین
پلاتینوم (Platinum) 50/000 نات کوین 500/000 نات کوین
الماس (Diamond) 100/000 نات کوین 1/000/000 نات کوین
آشنایی با لیگ‌های نات کوین تلگرام
آشنایی با لیگ‌های نات کوین تلگرام

قیمت نات کوین تلگرام

از آنجایی که نات کوین هنوز در هیچ یک از صرافی‌های ارز دیجیتال لیست نشده است، قیمت دقیقی برای آن در دست نیست. زیرا توسعه‌دهندگان این پروژه خبری درخصوص عرضه این میم کوین در محیط خارج از بازی منتشر نکرده‌اند. اما با حمایت اخیر صرافی‌های معتبر از این میم کوین احتمال لیست شدن آن در پلتفرم‌های معاملاتی وجود دارد. البته در صورتی که عرضه notcoin بر روی بلاکچین تون انجام شود. پس در حال حاضر خرید و فروش آن ممکن نیست. باتوجه به اخباری که به دستمان رسیده قیمت 1 میلیون نات کوین تلگرام، حدودا 10 دلار است. همچنین برای فروش نات کوین باید از طریق خرید و فروش NFT این کار را انجام داد.

مراحل دریافت نات کوین (Notcoin)

ثبت‌نام و انجام بازی نات کوین اصلا چیز سخت یا پیچیده‌ای نیست. فقط کافی است یک حساب تلگرامی در گوشی هوشمند خود داشته باشید تا بتوانید این ربات تلگرامی را فعال کنید. برای این کار آدرس https://t.me/notcoin_bott.me/notcoin_bot را وارد نموده و سپس روی دکمه Start یا شروع کلیک کنید. پس از اینکه ربات کار خود را آغاز کرد، یک سری توضیحات کلی درباره بازی و نحوه آن ارائه می‌شود که شما باید گزینه Play که در انتهای مطلب قرار گرفته است را انتخاب نمایید. به همین راحتی وارد بازی می‌شوید و می‌توانید سکه‌های خود را کسب کنید.

مراحل دریافت نات کوین (Notcoin)
مراحل دریافت نات کوین (Notcoin)

چگونه نات کوین بیشتری دریافت کنیم؟

سکه‌هایی که می‌توانید از طریق این بازی بدست آورید تنها شامل امتیازاتی که از طریق ضربه زدن روی آیکون notcoin کسب می‌کنید نیست، بلکه راه‌های دیگری هم برای دستیابی به نات کوین تلگرام بیشتر هست. برخی از آنها را می‌توان با دعوت از دوستان پاداش بگیرید یا با انجام وظایف و تسک‌های جدید (Onboarding)، فرصت‌های ویژه (Specials) و برنامه‌های دنیای وب تری (Web3 world) و از همه مهمتر قابلیت ارتقا بازی یا بوسترهای (Booster) آن دریافت کنید. حال انواع بوستر نات کوین چیست؟

  • Full energy: این بوستر به صورت رایگان در هر 24 ساعت سه دفعه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با فعال نمودن این بوستر شما می‌توانید انرژی کاملی دریافت کنید که امکان استخراج مجدد نایت کوین‌ها را فراهم می‌کند.
  • Turbo mode: این بوستر به شکل یک موشک نمایش داده می‌شود که با هر بار کلیک بر روی آن می‌توانید تعداد سکه‌های خود را چند برابر کنید. این بخش به صورت روزانه شارژ می‌شود.
  • Auto-tap bot: این گزینه در لیگ نقره‌ای فعال می‌شود و در زمان‌های پرمشغله نیز برای شما نات کوین تلگرام استخراج می‌کند.
  • Multitap: با استفاده از این بوستر شما می‌توانید ظرفیت سکه‌های دریافتی خود را با ضربه زدن بر روی آیکون نات کوین افزایش دهید.
  • Energy Limit: این بوستر حداکثر ظرفیت انرژی شما را برای استخراج Notcoin بالاتر می‌برد.
  • Recharging speed: وظیفه این بخش نیز افزایش نرخ بازیابی انرژی شما در دریافت سکه است.

حتما بخوانید: با فروش آیدی تلگرام پولدار شوید!


سوالات متداول

نات کوین (Notcoin) چیست؟

یکی از پروژه‌های شبکه تون کوین است که در قالب یک میم کوین در یک بازی تلگرامی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آیا نات کوین (Notcoin) معتبر است؟

از آنجایی که تیم توسعه شبکه اجتماعی تلگرام و برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال در صدد حمایت از این میم کوین برآمده‌اند می‌توان تاحدی روی اعتبار آن حساب کرد. هرچند هنوز اطلاعات زیادی پیرامون برنامه‌های آینده تیم توسعه نات کوین تلگرام در دست نیست.

آیا می‌توان نات کوین را خرید و فروش کرد؟

خیر. درحال حاضر نات کوین تنها در محیط بازی دسترس است و هنوز در پلتفرم‌های ارز دیجیتال عرضه یا لیست نشده است.

چگونه نات کوین بیشتری دریافت کنیم؟

علاوه بر دریافت امتیاز از طریق کلیک روی بازی، می‌توان با انجام برخی وظایف و همچنین فعال کردن بوسترهای مختلف نات کوین‌های بیشتری دریافت کرد.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها