چطور ایمیل یکبار مصرف بسازیم؟

چطور ایمیل یکبار مصرف بسازیم؟

ایمیل یکبار مصرف همان طور که از نام آن پیداست سرویس ایمیل رایگانی است که امکان دریافت ایمیل در یک آدرس موقت را فراهم می‌کند و پس از سپری شدن زمان معینی از بین می‌رود. احتمالا برای شما هم پیش آمده است که برای ثبت نام در سایت یا شبکه اجتماعی یا حتی یک برنامه و بازی باید ایمیل خود را وارد کنید. اگر مایل نباشید به دلیل مسائل امنیتی یا جلوگیری از ورود اسپم به صندوق ورودی، ایمیل اصلی خود را وارد نکنید، آدرس ایمیل موقتی به یاری شما خواهد آمد. بنابراین در این مقاله قصد داریم به آموزش ساخت ایمیل یکبار مصرف بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

فهرست مطالب:

ایمیل یکبار مصرف چیست؟

ایمیل یکبار مصرف یا ایمیل فیک یک آدرس موقت تصادفی است که نیازی به فرآیند ثبت نام ندارد. همچنین به عنوان ایمیل موقت و دور ریختنی نیز شناخته می‌شود. این سرویس برای اهداف مختلفی مانند تست وب سایت، ثبت نام در وب سایت های غیر قابل اعتماد، تبلیغات و غیره استفاده می شود. با استفاده از ایمیل موقت می‌توانید از افشای اطلاعات و ردیابی شدن جلوگیری کنید. سرویس های ایمیل موقت زیادی وجود دارند که با آن می‌توانید ایمیل موقت رایگان بسازید.

آموزش ساخت ایمیل یکبار مصرف

ساخت ایمیل فیک بسیار آسان است و تنها با چند کلیک انجام می‌شود. در ادامه آموزش ساخت ایمیل موقت با سرویس جیمیل و ربات را ارائه می‌دهیم.

ساخت ایمیل موقت جیمیل

در اینجا قصد داریم ساخت ایمیل فیک گوگل را آموزش دهیم. تنها مشکل ساخت ایمیل فیک با پسوند gmail این است که نیاز به زمان بیش‌تری دارد. ابتدا باید یک آدرس موقت ایجاد کنید، آن را در فرم وب قرار دهید و سپس به صورت دستی صندوق ورودی یکبار مصرف را برای هر ایمیل جدید بررسی کنید و اگر روز بعد به آدرس موقت دیگری نیاز دارید، این کار را باید تکرار کنید.

فرض کنید آدرس ایمیل اصلی شما amir@gmail.com است. برای ثبت نام در وب سایتی به آدرس اصلی احتیاج دارید ولی می‌خواهید مطمئن شوید که تنها همان وبسایت به شما ایمیل می‌دهد. شما می‌توانید آدرس amit+mmdd@gmail.com را در قسمت ثبت‌نام قرار دهید، در اینجا پسوند mmdd ماه و تاریخ انقضای آن ایمیل موقت است. برای مثال، اگر آدرس ایمیل را به‌عنوان amit+0623@gmail.com مشخص کنید تا 23 ژوئن معتبر خواهد بود. در واقع با این کار صندوق ورودی خود را فیلتر کرده اید.

برای اینکه بتوانید پیام هایی که به این ایمیل فیک می‌آید بررسی کنید باید عملیات زیر را انجام دهید:

  • به تنظمیات جیمیل بروید.
  • گزینه Filter and Blocked Addresses را انتخاب کنید.
  • در کادر To آدرس ایمیل موقت را وارد کنید.
  • بر روی Create Filter ضربه بزنید.
  • گزینه New Label  را بزنید و نامی انتخاب کنید.
  • برای دیدن جیمیل موقت روی روی Navigation کلیک کنید.

ربات ایمیل موقت (ربات تلگرام ایمیل یکبار مصرف)

برای استفاده از این ربات باید عبارت fakemailbot@ را در تلگرام سرچ کنید. بعد از پیدا کردن ربات دستور start/ را بزنید تا برایتان دستور کار را ارسال کند. برای ساخت یک ایمیل جدید باید دستور generate/ را لمس کنید. برای اینکه ایمیل هایی را که ساخته‌اید ببینید یا بتوانید حذف کنید باید دستور id/ را بزنید. سپس لیست ایمیل‌های فیک شما نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید با لمس delete ایمیل هایی را که لازم ندارید را حذف کنید.

ربات تلگرام ایمیل یکبار مصرف
ربات تلگرام ایمیل یکبار مصرف

بیشتر بخوانید: آموزش لغو عضویت ایمیل های تبلیغاتی


بهترین ایمیل های موقت

بهترین ایمیل های موقت
بهترین ایمیل های موقت

وب سایت های بیشماری برای ساخت ایمیل موقت وجود دارند. در اینجا قصد داریم لیستی از سرویس‌هایی را ارائه دهیم که با آن می‌توان ایمیل موقت بسازید:

  1. با Hot Temp Mail می‌توانید شناسه ایمیل تصادفی یا سفارشی را برای استفاده موقت ایجاد کنید که بعداً از می‌توانید آن را پاک کنید یا خودش خودکار حذف می‌شود.
  2. سرویس Email Temporanee نیز عملکرد مشاهدی دارد و با آن می‌توانید این  آدرس ایمیل جدید برای هر سازمان ایجاد کنید و چندبار از آن استفاده کنید. بعد از استفاده خودتان باید ایمیل موقت را پاک کنید.
  3. با Temp mail نیز ایمیلی را در یک آدرس موقت تصادفی دریافت می‌کنید و آدرس ایمیل فقط کلیک روی دکمه تغییر (CHANGE) ایجاد کنید.
  4. با وب سایت Email Fake می‌توانید آدرس ایمیل فیک ایجاد کند که معمولاً تا 41 روز معتبر است و مانند tempmail نیز می توانید آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
  5. وب سایت ThrowAwayMail هر 48 ساعت یک آدرس ایمیل جدید ایجاد می‌کند و شما برای دریافت ایمیل فیک باید هر بار فقط باید هر بار یک کپچا را حل کنید.
  6. Email Generator نیز آدرس های ایمیل موقتی را می‌سازد تا 40 روز اعتبار دارند. شما همچنین می توانید آدرس نام سفارشی خود را ایجاد کنید و همچنین دامنه های مختلف جستجو را انتخاب کنید.

وبسایت های Temp Mail ID، Tmpry Mail، Fake Mail Generator و Quik Email نیز عملکرد مشابهی دارند.


بیشتر بخوانید: ساخت ایمیل ، آموزش ساخت ایمیل به ساده‌ترین روش


ایمیل موقت ایرانی

متاسفانه مانند وب سایت های خارجی شاهد انبوهی از وب سایت‌های ایرانی برای ساخت ایمیل یکبار مصرف رایگان نیستیم. وب سایت emeil.ir از اولین سرویس‌هایی است که امکان ساخت ایمیل موقت را برای کاربران فراهم ساخته است.

جمع‌بندی

با مقاله چطور ایمیل یکبار مصرف بسازیم؟ با ما همراه بودید. در اینجا با عملکرد ایمیل موقت آشنا شدیم و ساخت ایمیل موقت با سرویس گوگل و ربات را معرفی کردیم. همچنین به معرفی چند سرویس ایمیل موقت پرداختیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. از همراهی شما سپاس‌گزاریم.

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها
محمود
محمود
9 ماه پیش

تا وقتی که سایتی یا برنامه ای نتونه جیمیل فیک یاهو و گوگل درست بکنه اینا همشون چرته پرت هستن
الکی خودتون رو خسته نکنید