معرفی بهترین مودم برای اینترنت فیبر نوری

معرفی بهترین مودم برای اینترنت فیبر نوری

یکی از پرفروش‌ترین مودم‌های موجود در بازار مودم‌های فیبر نوری هستند. توجه داشته باشید که شرکت‌های زیادی مانند هواوی، فایبرهوم و غیره در حوزه تولید مودم فیبر نوری فعالیت می‌کنند. به همین منظور ما قصد داریم در این مقاله اطلاعات دقیقی نسبت به بهترین مودم برای اینترنت فیبر نوری در اختیار شما قرار دهیم. در نتیجه شما با مطالعه این مقاله می‌توانید با دید باز و آگاهی کامل برای خرید بهترین مودم برای فیبر نوری اقدام کنید. شایان ذکر است بدانید که در ادامه مقاله با مشخصات بهترین مودم‌های فیبر نوری موجود در بازار، آشنا می‌شوید. از سوی دیگر به طور کامل به پاسخ سوال آیا زیر 2 میلیون تومان میتوان بهترین مودم فیبر نوری خرید؟ دست پیدا می‌کنید. در نتیجه برای اینکه بتوانید اطلاعات دقیقی نسبت به بهترین مودم فیبر نوری به دست بیاورید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما در برقچی همراه باشید.

فهرست:

اینترنت فیبرنوری چیست؟

اینترنتی که توسط فناوری فیبر نوری ارائه می‌شود، مبتنی بر کابل‌هایی از نوع فیبر نوری (الیاف شیشه) است. در این نوع کابل‌، انتقال داده از طریق سیگنال‌های نوری صورت می‌گیرد و محدودیتی در پهنای باند وجود ندارد. برای انتقال اطلاعات در این سرویس‌ها از کابل‌ فیبر نوری استفاده می‌شود. سرعت انتقال پرتوهای نوری در کابل فیبر نوری حدود ۲۰ برابر بیش‌تر و سریع‌تر از کابل‌های معمولی است. در نتیجه شما با استفاده از اینترنت فیبر نوری به راحتی می‌توانید سرعت انتقال تا یک گیگابایت را تجربه کنید.

بهترین مودم فیبر نوری باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

این سوال یکی از متداول‌ترین سوالاتی است که توسط بسیاری از افراد مطرح می‌شود. توجه داشته باشید که قابلیت دوبانده یعنی پشتیبانی فرکانس‌های 2.4 و 5 گیگاهرتز، یکی از ویژگی‌های اصلی بهترین مودم فیبر نوری می‌باشد. از سوی دیگر سرعت وایرلس بالا یکی از شاخصه‌های اصلی مودم فیبر نوری است که شما باید در هنگام خرید حتما به آن توجه کنید. در ادامه بهتر است به تعداد و قدرت آنتن اشاره کنیم زیرا این دو گزینه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. توجه داشته باشید اگر قدرت آنتن ضعیف باشد مطمئنا در فضاهای بزرگ با چالش مواجه می‌شوید. شاید برای شما سوال پیش بیاید که یک مودم باید چه تعداد آنتن و با چه قدرتی داشته باشد؟ در پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم بهترین مودم برای اینترنت فیبر نوری باید دارای بیش از 2 آنتن با قدرت 5dBi باشد.

بهترین مودم فیبر نوری باید چه مشخصاتی داشته باشد؟
بهترین مودم فیبر نوری باید چه مشخصاتی داشته باشد؟

در ادامه بهتر است به تعداد پورت شبکه و سرعت پورت شبکه اشاره کنیم، لازم به ذکر است بدانید که این دو گزینه می‌تواند تاثیر زیادی بر روی خرید شما بگذارد. توجه داشته باشید که برخی از مودم‌ها دارای یک پورت شبکه می‌باشند که شما با استفاده از این نوع مودم می‎‌توانید تنها یک دستگاه یا کامپیوتر را به اینترنت متصل کنید. اما در برخی مدل‌های دیگر چند پورت شبکه قرار داده شده است که با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید چندین لپ تاپ و کامپیوتر را به مودم متصل نمایید و از اینترنت پر سرعت فیبر نوری بهره‌مند شوید. مبحث دیگر مربوط به تکنولوژی وای فای است، توجه داشته باشید که بهترین مودم فیبر نوری باید به تکنولوژی وای فای 6 مجهز باشد.


بیش‌تر بخوانید: آموزش استعلام اینترنت فیبر نوری از خط تلفن


آیا زیر 2 میلیون تومان می‌توان بهترین مودم فیبر نوری خرید؟

اگر به دنبال خرید مودم فیبر نوری زیر 2 میلیون تومان هستید بهتر است بدانید که مودم‌های زیادی در بازار وجود دارند که قیمت آن‌ها کمتر از 2 میلیون تومان است و تنها کافی است شما در وب سایت برقچی کمی جستجو کنید. نکته بسیار مهم این است که این مودم‌های زیر 2 میلیون تومان توسط برندهای معتبر همچون زد تی ای، هوآوی، فایبرهوم، یوتل و غیره تولید شده‌اند که از کیفیت بالا و ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردارند.

آیا زیر 2 میلیون تومان میتوان بهترین مودم فیبر نوری خرید؟
آیا زیر 2 میلیون تومان میتوان بهترین مودم فیبر نوری خرید؟

اگر بخواهیم چند نمونه از این مودم‌ها را به شما معرفی کنیم بهتر است بدانید مودم‌هایی همچون مودم فیبر نوری یوتل G242 new face، مودم فیبر نوری هوآوی مدل HG8245H، مودم فیبر نوری فایبرهوم AN5506-02FG و مودم ONT هوآوی EchoLife EG8141A5 در دسته مودم‌هایی هستند که قیمت آن‌ها زیر 2 میلیون تومان است و جزو پرفروش ترین و محبوب ترین مودم‌های فیبر نوری موجود در بازار به شمار می‌آیند. این نکته را هم در نظر داشته باشید برای آشنایی با این مودم‌ها شما می‌توانید بر روی لینک مودم مورد نظر خود کلیک کنید و محتوا مربوط به آن‌ها را مطالعه نمایید. در این صورت می‌توانید یک خرید هوشمندانه را زیر 2 میلیون تومان تجربه کنید.


بیش‌تر بخوانید: معرفی بهترین مودم برای ماینر


نتیجه گیری:

در این مقاله اطلاعات دقیقی نسبت به بهترین مودم برای اینترنت فیبر نوری در اختیار شما قرار داده شد و شما با ویژگی‌های بهترین مودم فیبر نوری و همچنین برترین مودم‌های فیبر نوری که در بازه قیمتی زیر 2 میلیون تومان قرار دارند، آشنا شدید. در نهایت امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید با دانش کافی خرید هوشمندانه و مطمئی را تجربه کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها
نفس
نفس
7 ماه پیش

سلام،ممنون بابت اطلاعاتی که دادین،فقطمیخوام بدونم مودم همراه هم به فیبر نوری متصل میشه؟ واگه آره مدل خوب مودم چی پیشنهاد میکنید؟

رضا میرزایی
رضا میرزایی
7 ماه پیش
پاسخ به   نفس

سلام وقت بخیر
خیر مودم همراه از اینترنت فیبر نوری پشتیبانی نمیکنه