بهترین روتر گیمینگ (برای پلی استیشن و ایکس باکس)

بهترین روتر گیمینگ ( برای پلی استیشن و ایکس باکس)

صنعت گیم روز به روز در حال پیشرفت است به همین دلیل روزانه تجهیزات شبکه جدیدی برای افزایش کیفیت این صنعت تولید و به بازار عرضه می‌شود. همانطور که می‌دانید افراد زیادی هستند که از صنعت پرطرفدار گیم به صورت دلاری کسب درآمد می‌کنند. در نتیجه اگر شما هم دوست دارید به صورت دلاری کسب درآمد کنید بهتر است با بهترین روترهای گیمینگ که جزو مهم‌ترین تجهیزات آن می‌باشد آشنا شوید. توجه داشته باشید که ما در این مقاله قصد داریم بهترین روتر گیمینگ برای پلی استیشن و ایکس باکس را به شما معرفی کنیم. در این صورت شما می‌توانید با دید باز و آگاهی کامل بهترین روتر گیمینگ را خریداری کنید.

همچنین نکات بسیار مهمی که در هنگام خرید بهترین روتر گیمینگ باید مد نظر قرار دهید را به شما معرفی کنیم. از سوی دیگر 2 نمونه از بهترین روترهای گیمینگ را معرفی و هرکدام را به صورت مجزا مورد بررسی قرار خواهیم داد. در نتیجه برای اینکه بتوانید اطلاعات کاملی نسبت به بهترین روتر گیمینگ مناسب برای پلی استیشن و ایکس باکس به دست بیاورید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما در برقچی همراه باشید.

فهرست:

بهترین روتر گیمینگ برای پلی استیشن و ایکس باکس چه ویژگی هایی دارد؟

این سوال یکی از متداول‌ترین سوالاتی است که توسط بسیاری از افراد مطرح می‌شود. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم این بخش از مقاله را با دقت بالایی مطالعه کنید. زیرا مباحث موجود در این مقاله تاثیر زیادی در خرید روتر گیمینگ می‌گذارد. لازم به ذکر است بدانید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های روتر گیمینگ تعداد پورت شبکه و نوع آن می‌باشد. از این رو باید تعداد پورت شبکه روتر را متناسب با نیاز خود و تعداد دستگاه‌هایی که دارید انتخاب کنید. از سوی دیگر سرعت پورت شبکه هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در نتیجه سعی کنید همیشه روتری را خریداری کنید که پورت شبکه آن از نوع گیگابیت یا همان 10/100/1000 باشد. زیرا پورت شبکه گیگابیت سرعت انتقال داده بالایی را برای کاربر فراهم می‌کند.

در ادامه بهتر است به ویژگی‌های مهم دیگر همچون قدرت آنتن دهی، سرعت وایرلس، قابلیت PoE، پورت USB و حتی دوبانده بودن روتر که جزو ویژگی‌های مهم یک روتر گیمینگ محسوب می‌شود اشاره کنیم که حتما در هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید.

بهترین روتر گیمینگ برای پلی استیشن و ایکس باکس چه ویژگی هایی دارد؟
بهترین روتر گیمینگ برای پلی استیشن و ایکس باکس چه ویژگی هایی دارد؟

بیشتر بخوانید:‌ روتر چیست؟ همه چیز درباره روتر!


معرفی بهترین روتر گیمینگ برای پلی استیشن و ایکس باکس

اگر به دنبال بهترین روتر گیمینگ برای پلی استیشن و ایکس باکس هستید بهتر است بدانید که ما در این بخش از مقاله قصد داریم دو نمونه از بهترین روترهای گیمینگ برای پلی استیشن و ایکس باکس را به شما معرفی کنیم. در این صورت شما می‌توانید بعد از مطالعه مشخصات فنی هر کدام از روترها، با دید باز برای خرید یکی از آن‌ها اقدام کنید.

توجه داشته باشید این روترها توسط برند معتبر و پرآوازه ایسوس تولید شده‌اند که در زمینه گیم بسیار موفق عمل کرده است و سهم بزرگی از بازار را در دست دارد. در نتیجه خرید هرکدام از آن‌ها یک انتخاب هوشمندانه‌ای تلقی می‌شود. در نهایت برای خرید هرکدام از روترهای موجود در این مقاله به راحتی می‌توانید از طریق لینک موجود در محتوا وارد صفحه اصلی محصول شوید و بعد از بررسی کامل برای خرید آن اقدام کنید.

روتر گیمینگ RT-AX86U ایسوس مدل AX5700

روتری که تصویر آن را در قسمت زیر مشاهده می‌کنید یکی از بهترین روترهای موجود در بازار است که در صنعت گیم مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع بهتر است بدانید که اکثر گیمیرها این روتر را به عنوان بهترین روتر گیمینگ می‌شناسند. این روتر توسط یکی از معتبرترین برندهای موجود در جهان یعنی ایسوس تولید شده است. در نتیجه به دلیل تمام ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند بهترین انتخاب برای گیمرها باشد.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که این روتر دارای چه ویژگی‌هایی است؟ در پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم که این یک روتر دوبانده است و از فرکانس ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر سرعت وایرلس روتر گیمینگ RT-AX86U ایسوس مدل AX5700 بسیار بالا می‌باشد و شما به راحتی می‌توانید با استفاده از این روتر سرعت 4804Mbps را در باند 5 گیگاهرتز تجربه کنید. در ادامه بهتر است به 2 عدد پورت USB و 4 عدد پورت شبکه موجود در این روتر اشاره کنیم که از نوع گیگابیت (10/100/1000) می‌باشد. در نتیجه سرعت انتقال داده بالایی را از طریق کابل شبکه برای شما فراهم می‌کند. همچنین دارای پردازنده 4 هسته‌ای با قدرت 1.8GHz و 1GB رم می‌باشد.

روتر گیمینگ RT-AX86U ایسوس مدل AX5700
روتر گیمینگ RT-AX86U ایسوس مدل AX5700

بیش‌تر بخوانید: بهترین روتر Wi-Fi 6 که حتما باید برای شرکت خود بخرید


روتر تی پی لینک Archer AX6000

دومین روتری که قصد داریم به شما معرفی کنیم توسط شرکت تی پی لینک تولید شده است. این روتر نیز از ظاهر فوق العاده زیبایی برخوردار می‌باشد. از سوی دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد آن باعث شد تا بسیاری از افراد در هنگام خرید روتر گیمینگ برای خرید این روتر اقدام کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که سرعت وایرلس روتر تی پی لینک Archer AX6000 همانند نمونه قبلی که به شما معرفی کردیم 4804Mbps می‌باشد.

در ادامه باید ذکر کنیم که این روتر 8 عدد آنتن قدرتمند دارد. در واقع قدرت آنتن دهی این روتر به قدری زیاد است که می‌تواند ۲۰۰ متر را پوشش دهد. همچنین این روتر از جدیدترین تکنولوژی وای فای یعنی WiFi6 بهره‌مند شده است. از این رو سرعت وایرلس بالا و پایداری را تجربه می‌کنید. لازم به ذکر است بدانید این روتر دارای 2 عدد پورت USB و 8 عدد پورت شبکه LAN و 1 عدد پورت شبکه WAN می‌باشد که هردو آن‌ها از نوع گیگابیت (10/100/1000) است. از این رو سرعت انتقال داده بسیار بالایی را از طریق کابل برای شما فراهم می‌کند. در انتها بهتر است به پردازنده 64 بیتی 4 هسته‌ای این روتر اشاره کنیم که قدرت پردازش آن 1.8GHz می‌باشد.

روتر تی پی لینک Archer AX6000
روتر تی پی لینک Archer AX6000

بیش‌تر بخوانید: راهنمای خرید روتر


نتیجه گیری:

در این مقاله شما اطلاعات کاملی را نسبت به بهترین روتر گیمینگ برای پلی استیشن و ایکس باکس به دست آورده‌اید. از سوی دیگر 2 نمونه از بهترین روترهای گیمینگ به شما معرفی شده است و هر کدام به صورت مجزا مورد بررسی قرار داده‌ایم. در نتیجه بعد از مطالعه این مقاله به راحتی می‌توانید روتر گیمینگ مورد نظر خود را با دید باز و آگاهی کامل انتخاب و خریداری کنید. این نکته مهم را در نظر داشته باشید که قبل از خرید روتر گیمینگ حتما باید مشخصات فنی و قابلیت‌های آن را مطالعه و بررسی نمایید. در نهایت امیدواریم محتویات موجود در این مقاله بتواند در هنگام خرید روتر گیمینگ به شما کمک کند.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها