نقد و بررسی مودم همراه هوآوی e5573 سری 4G

بررسی مودم همراه هوآوی e5573 سری 4G

این روزها با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کسب و کارها به سمت فضای مجازی کشیده شده‌اند، لازم به ذکر است بدانید که برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی باید اینترنت خوب و پرسرعت در اختیار داشته باشید به همین دلیل نیاز است با یک مودم خوب و با کیفیت آشنا شوید، شایان ذکر است بدانید که ما در این محتوا قصد داریم به بررسی مودم همراه هوآوی e5573 سری 4G بپردازیم زیرا این مودم در حال حاضر یکی از بهترین مودم‌های موجود در بازار است چون دارای قابلیت‌های بسیار منحصر به فردی است. در ابتدای کار بهتر است بدانید برند هوآوی این مودم را تولید کرده و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از افراد برای خرید آن اقدام کنند.

لازم به ذکر است بدانید که در بررسی مودم جیبی هواوی e5573 مباحثی همچون باتری مودم هواوی e5573، طراحی، پشتیبانی شبکه و آنتن مودم هواوی e5573 مورد بررسی قرار خواهند گرفت در نتیجه شما بعد از مطالعه این محتوا به راحتی می‌توانید با دید باز و آگاهی کامل نسبت به خوب بودن این مودم برای کسب و کار خود تصمیم بگیرید.

فهرست:

بررسی مودم همراه هوآوی e5573 سری 4G

در این قسمت از محتوا قصد داریم به بررسی مودم همراه هوآوی e5573 سری 4G بپردازیم در نتیجه شما می‌توانید در بخش زیر اطلاعات کاملی از مودم همراه هوآوی e5573 سری 4G به دست بیاورید.

بررسی شبکه مودم همراه هوآوی e5573 سری 4G

همانطور که می‌دانید e5573 یک مودم LTE است که شرایط استفاده از اینترنت بی سیم را برای افراد فراهم می‌کند. توجه داشته باشید که این مودم از شبکه های 2G،3G،4G پشتیبانی می کند و از آنتن دهی فوق العاده خوبی برخوردار است و به صورت همزمان ۱۶ دستگاه همچون تبلت، موبایل و لپ‌تاپ می‌توانند به صورت همزمان به آن متصل شوند.


بیشتر بخوانید: بهترین مودم‌های هوآوی (Huawei)


بررسی سرعت مودم جیبی هواوی e5573

بررسی سرعت مودم جیبی هواوی e5573 یکی از مهمترین فاکتور‌هایی است که در هنگام خرید این مودم باید به آن توجه کنید. لازم به ذکر است بدانید که مودم جیبی هواوی e5573 از نظر سرعت اینترنت و پهنای باند منحصر به فرد است، چون مودم همراه هوآوی e5573 سری 4G دارای 150 مگابیت بر ثانیه پهنای باند است. نکته دوم که برای بسیاری از افراد مهم است کم نشدن سرعت اینترنت در هنگام متصل شدن چند IP به صورت همزمان به مودم می باشد که این مسئله هم در مودم جیبی هواوی e5573 حل شده است در نتیجه با متصل شدن ۱۶ دستگاه به صورت همزمان به این مودم کاهش سرعت و پهنای باند را مشاهده نخواهید کرد.

پشتیبانی از سیم کارت های مختلف

یکی از بزرگترین مزایای که در بررسی مودم همراه هوآوی e5573 سری 4G باید به آن اشاره کنیم پشتیبانی این مودم از تمام سیم‌کارت‌های موجود در ایران می‌باشد که این مسئله بسیار مهم است چون در این صورت شما نیاز نیست در انحصار شرکت‌هایی همچون (ایرانسل، رایتل، همراه اول، شاتل و غیره) باشید و در صورت خدمات ضعیف هر یک از اپوراتور‌ها به راحتی می‌توانید شرکت خدمات دهنده را عوض کرده و از سیم‌کارت شرکت دیگری استفاده کنید.

اینترنت
پشتیبانی از سیم کارت های مختلف

بررسی باتری مودم هواوی e5573

یکی از مهمترین مباحثی که در هنگام خرید مودم بی‌سیم باید مورد بررسی قرار بگیرد، منبع تغذیه آن می‌باشد توجه داشته باشید که مودم جیبی هواوی e5573 دارای باتری لیتیوم ۱۵۰۰ میلی آمپر است. این نکته را در نظر داشته باشید شما تنها ۶ ساعت به صورت مداوم می‌توانید از این مودم استفاده کنید، اما اگر بخواهید از این مودم در حالت استندبای استفاده کنید تا ۳۰۰ ساعت به شما اجازه می‌دهد تا از اینترنت بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است بدانید نحوه شارژ مودم کار را برای کاربران خود آسان کرده است زیرا با استفاده از کابل موجود در باکس مودم جیبی هواوی e5573 که یک سر آن میکرو micro usb و سر دیگر آن usb است می‌توانید با استفاده از لپ‌تاپ،شارژر فندکی خودرو و حتی شارژرهای گوشی آن را شارژ کنید.

بررسی مودم جیبی هواوی e5573 از نظر طراحی

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید این مودم از طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی برخوردار است، توجه داشته باشید که ابعاد این مودم بسیار کوچک ( 6*10) است در نتیجه شما به راحتی می‌توانید آن را در کیف، جیب و بسیاری از فضاهای دیگر قرار دهید و در هر زمان و هر مکانی که نیاز دارید از اینترنت پرسرعت 4G بهره ببرید، در ثانی یکی از مهمترین نکات برای خرید مودم وزن آن می‌باشد که وزن مودم همراه هوآوی e5573 سری 4G تنها 140 گرم است که همین مسئله این مودم را در زمره مودم‌های فوق سبک قرار داده است، در نتیجه به همین دلیل شما در هنگام حمل و نقل آن با هیچ گونه مشکل و چالشی مواجه نخواهید شد.


بیشتر بخوانید: مقایسه اینترنت ADSL با اینترنت 4G


مودم همراه هوآوی e5573 سری 4G برای چه کاری مناسب است؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که توسط افراد در هنگام خرید مودم همراه هوآوی e5573 سری 4G مطرح می‌شود این است که این مودم برای چه کاری مناسب می‌باشد، در این بخش از بررسی مودم همراه هوآوی e5573 سری 4G بهتر است بگوییم که این مودم در سطح متوسط مودم‌های موجود در بازار قرار دارد و گزینه‌ای مناسب برای تمام اقشار جامعه محسوب می‌شود. برای مثال گیمرها به راحتی می‌توانند با استفاده از این مودم بازی‌های آنلاین را تجربه کنند، از سوی دیگر برای مشاهده فیلم به صورت آنلاین بسیار مناسب است در نتیجه اگر این فعالیت‌ها را می توان با این مودم انجام داد 100% برای استفاده از شبکه های اجتماعی مناسب خواهد بود.

مودم همراه هوآوی e5573 سری 4G برای چه کاری مناسب است؟

جمع بندی

بسیاری از افراد بر این باور هستند که مودم های جیبی و همراه دارای کیفیت مناسب و سرعت قابل قبولی نیستند و ترجیه می‌دهند از اینترنت تلفن همراه خود استفاده کنند، اما مطمئناً شما بعد از مطالعه محتوای بررسی مودم همراه هوآوی e5573 سری 4G به این نتیجه رسیده‌اید که مودم‌های همراه قابلیت‌های بسیار زیادی دارند و این قابلیت ها شاید توسط بسیاری از مودم‌ها به کاربران ارائه داده نشود. لازم به ذکر است بدانید اگر بعد از بررسی سرعت مودم جیبی هواوی e5573 و باتری مودم هواوی e5573 به این نتیجه رسیده‌اید که این مودم برای شما مناسب است پیشنهاد می‌کنیم به راحتی از طریق مجله برقچی برای خرید آن اقدام کنید.

نکات مثبت و منفی مودم مودم e5573

امتیاز تیم برقچی
8

نکات مثبت

  • پشتیبانی از تمام سیم کارت های داخل کشور
  • قابلیت اتصال 16 دستگاه به صورت همزمان
  • ابعاد کوچک و وزن کم
  • پشتیبانی از شبکه 4G-3G-2G
  • آنتن دهی قوی
  • دو عدد نمایشگر ELD
  • کلید روش و خاموش
  • به مدت 5 ساعت استفاده مداوم میتوانید داشته باشید

نکات منفی

  • پورت شبکه ندارد
  • Qos ندارد
5/5 - (5 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
5 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها
سعید اربابی
سعید اربابی
1 سال پیش

چند وقته نمیتونن هر جایی بردم برام وصلش کنن

رضا میرزایی
رضا میرزایی
11 ماه پیش
پاسخ به   سعید اربابی

مشکل‌تون دقیقا چیه؟
بفرمایید تا کمکتون کنم

سعید اربابی
سعید اربابی
1 سال پیش

سلام دستگاه رو تازه برام از خارج فرستادن الان رمز و همه چیزه شو عوض کردم سیم کارتم شارژ اینترنت کردم باید چیکار کنم فقط داخل تنظیمات مودم یکجا زده بود سیم لوک که الان صفر شده لطفا توضیح بدین چطوری وصلش کنم

Ehsan
Ehsan
2 سال پیش

تا چند نفر ميتونن بهش وصل بشن؟

سیدحامد علوی
سیدحامد علوی
2 سال پیش
پاسخ به   Ehsan

هشت تا 16 دستگاه