بهترین مودم فیبر نوری هوآوی (5 انتخاب برتر)

بهترین مودم فیبر نوری هوآوی (5 انتخاب برتر)

بسیاری از کاربران در عرصه جدید دنیای اینترنت و دیجیتال به دنبال سریع‌ترین اینترنت و مودم می‌روند. دلایل زیادی برای هر کاربر وجود دارد. برخی از آن‌ها گیمر هستند و به دنبال مودم با سرعت بالا برای دسترسی راحت به بازی‌های آنلاین هستند. برخی دیگر کسب و کار اینترنتی دارند و به یک مودم و اینترنت با سرعت بالا برای انجام کارهای خود در سریع‌ترین حالت ممکن، نیاز دارند. بهترین مودم فیبر نوری هوآوی می‌تواند اینترنت با کیفیت و با سرعت بالا را در اختیار این کاربران قرار دهد. در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

یکی از مودم‌هایی که می‌توان با استفاده از آن به بهترین اینترنت دسترسی پیدا کرد، مودم فیبر نوری هوآوی است. شرکت هوآوی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع مودم محسوب می شود. مودم فیبر نوری یکی از تجهیزات مدرن و امروزی برای اتصال به شبکه اینترنت پرسرعت است. از این رو در این مقاله از برقچی ما قصد داریم به معرفی بهترین مودم فیبر نوری هوآوی (5 انتخاب برتر) برای شرکت و خانه بپردازیم.

فهرست:

بهترین مودم فیبر نوری هوآوی

مودم‌های فیبر نوری انواع مختلفی دارند که با وجود ویژگی‌های منحصر به فرد بسیار خود، نقاط مشترک زیادی با انواع مودم‌های VDSL و مودم‌های ADSL نیز دارند. اما نکته مهم برای استفاده از مودم فیبر نوری این است که شما بدانید محل سکونت شما قادر است از سرویس اینترنت فیبر نوری پشتیبانی کند یا خیر، سپس به دنبال آن بهترین برند مودم فیبر نوری را انتخاب و خریداری کنید. توجه داشته باشید مودم فیبر نوری هوآوی ویژگی‌های مختلفی دارد از این رو هنگام خرید آن باید با توجه به نیاز خود و وضعیت اینترنت اقدام به خرید آن کنید.

در ادامه این مقاله بهترین مودم‌های فیبر نوری هوآوی را برای شما معرفی می‌کنیم. همچنین برای مصرف خانگی و استفاده برای شرکت نیز مودم‌های فیبر نوری مخصوصی را معرفی خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: مودم فیبر نوری چیست؟


بهترین مودم فیبر نوری هوآوی برای شرکت

بسیاری از شرکت‌ها برای داشتن اینترنت پرسرعت که لازمه کار آنهاست، نیاز به داشتن یک مودم قدرتمند برای فضای شرکت هستند. در این بخش از مقاله یکی از بهترین مودم‌های قابل استفاده برای شرکت‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q

این مودم یکی از محصولات معتبر در زمینه ساخت تجهیزات شبکه از برند هوآوی است. ویژگی‌های مطلوب این مودم باعث انتخاب آن برای فضای کاری مانند شرکت‌ها شده‌است. این مودم دارای حداکثر سرعت 300 مکابایت بر ثانیه در پهنای باند 2.4 گیگاهرتز و همچنین در پهنای باند 5 گیگاهرتز بر ثانیه سرعت 867 مگابایت بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین هر دو باند را به وایرلس متصل می‌کند.

برای استفاده از پورت USB در این مودم دو درگاه برای این منظور در نظر گرفته شده است. یکی از دلایل معرفی مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q به عنوان بهترین مودم برای شرکت، داشتن دو پورت تلفن (POTS) در آن است که باعث می‌شود به راحتی ارتباط صوتی نیز برقرار کنید. 

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q
مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q

بهترین مودم فیبر نوری هوآوی برای خانه

در هنگام خرید مودم فیبر نوری برای خانه باید نکاتی را در نظر بگیرید. داشتن پورت USB یکی از ویژگی‌های مهمی است که باید در مودم فیبر نوری مناسب برای خانه وجود داشته باشد. نکته مهم بعدی، داشتن پورت تلفن است که مودم باید حداقل دارای یک پورت تلفن باشد. در ادامه چهار مودم مناسب برای مصارف خانگی را به شما معرفی خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: آموزش استفاده از پورت USB مودم فیبر نوری


مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8145V5

از ویژگی‌های متعدد این مودم می‌توان به داشتن ۴ عدد پورت گیگابیت اشاره کرد. این مودم دارای دو عدد آنتن خارجی با قدرت ۵ دسی‌بل است که باعث می‌شود به هیچ وجه با کاهش سرعت و قطعی اینترنت مواجه نشوید. یکی دیگر از ویژگی‌های این مودم دوبانده بودن آن است.

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8145V5
مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8145V5

حدودا۳۰۰ مگابیت بر ثانیه سرعت انتقال داده در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و حدود ۸۶۶ مگابایت بر ثانیه سرعت انتقال داده‌ها در فرکانس 5 گیگاهرتز دارد.  ویژگی‌های دیگر این مودم، داشتن یک عدد پورت USB برای اشتراک گذاری اطلاعات و یک عدد پورت تلفن است.

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8546V5

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8546V5 یکی دیگر از محصولات برند هوآوی است که یکی دیگر از مودم‌های مناسب مصارف خانگی به شمار می‌رود. این مودم دارای حداکثر سرعت انتقال بی‌سیم (وایرلس)  دو بانده ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه در باند ۲.۴ گیگاهرتز و همچنین سرعت ۸۶۶ مگابایت بر ثانیه در باند ۵ گیگاهرتز است. قابل ذکر است که این مودم دارای ۲ عدد آنتن با قدرتی برابر با ۵ دسی‌بل (5dBi) است که پوشش‌دهی مناسب و رضایت‌بخشی به شمار می‌رود.

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8546V5
مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8546V5

یکی دیگر از ویژگی‌های این مودم تعداد ۴ عدد پورت شبکه از نوع گیگابایت (۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰) است که سرعت انتقال داده بالایی را از طریق کابل شبکه برای شما ایجاد می‌کند. همچنین این دستگاه دارای یک عدد پورت USB و یک پورت تلفن است.

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8546X6 (وای فای 6)

یکی از بهترین مودم‌های فیبر نوری موجود در بازار است. در حال حاضر این مودم یکی از پرفروش‌ترین مودم‌های فیبر نوری به شمار می‌رود. طراحی ظاهری زیبا و قطعات با کیفیت استفاده شده در این مودم باعث محبوبیت آن در بین کاربران شده است. سرعت وای فای این مودم  در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز حدود به 300 مگابیت بر ثانیه و در فرکانس 5 گیگاهرتز به 866 مگابیت بر ثانیه می‌رسد.

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8546X6 (وای فای 6)
مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8546X6 (وای فای 6)

ویژگی‌ منحصر به فرد این مودم مجهز بودن آن به تکنولوژی وای فای 6 است که باعث طول عمر بیشتر دستگاه می‌شود. این مودم دو عدد آنتن خارجی با قدرت ۵ دسی‌بل دارد که برای مصارف خانگی و همچنان شرکت‌های کوچک بسیار مناسب است. تعداد پورت شبکه موجود در این مودم 4 عدد است که می‌توانید به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را توسط پورت‌های این مودم به اشتراک بگذارید.همچنین این مودم دارای یک پورت USB و یک پورت تلفن است.

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q2

از دیگر مودم‌های مناسب برای مصرف خانگی مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q2 است. حداکثر سرعت این مودم ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه‌ای در باند ۲.۴ گیگاهرتز و ۸۶۶ مگابایت بر ثانیه‌ای در باند ۵ گیگاهرتز است. این دستگاه پوشش‌دهی قابل قبولی با قدرت آنتن ۲ دسی‌بل (dBi) برای شما فراهم می‌کند.

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q2
مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی مدل HG8245Q2

بهتر است بدانید که این مودم، 4 عدد تعداد پورت شبکه برای انتقال داده با سرعت بالا، دارد. مانند مدل‌های قبلی، این دستگاه نیز دارای یک پورت USB و یک پورت تلفن است. شما می‌توانید از این طریق با سیستم‌های دیگر ارتباط برقرار کنید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت مودم فیبر نوری هوآوی

هواوی همواره از شرکت‌های پیشرو شبکه و اینترنت بوده است. عوامل مختلفی می‌تواند بر روی قیمت تجهیزات الکترونیکی مثل مودم فیبر نوری تاثیرگذار باشد که برای گرفتن بهترین قیمت مودم فیبر نوری هوآوی باید به عوامل زیر توجه داشته باشید:

  1. هر چه میزان بُرد مودم بیشتر باشد قیمت آن نیز گران تر است.
  2. افزایش تعداد آنتن‌های خارجی مودم روی افزایش قیمت آن موثر است.
  3. نوع پورت‌ها و خروجی‌های مودم نیز از جمله عوامل موثر بر قیمت این محصول است.

بیشتر بخوانید: آموزش دور زدن فیلترینگ اپ استور


جمع بندی

همان‌طور که برای شما توضیح دادیم، شرکت Huawei یکی از ارائه‌دهندگان برتر دستگاه‌های هوشمند و زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در سطح جهان است. در این مقاله از برقچی با انواع مودم فیبر نوری هوآوی، بهترین مودم فیبر نوری هوآوی (5 انتخاب برتر) و همچنین بهترین مودم فیبر نوری دوبانده آشنا شدید. همچنین نکات مهم هنگام خرید این مودم ها برای راحتی انتخاب شما عزیزان توضیح دادیم. امیدواریم این مطلب در انتخاب بهترین مودم بتواند به شما کمک کند. از اینکه در این مطلب با ما همراه بودید از شما متشکریم. لطفا برای بهبود عملکرد ما و همچنین انتشار مقالات متناسب با نیاز شما، نظرات خود را بنویسید.

3.7/5 - (8 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها