بهترین مودم هوآوی Huawei (5 انتخاب برتر)

بهترین مودم هوآوی Huawei (5 انتخاب برتر)

مودم یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین انواع تجهیزات اکتیو می‌باشد که توسط برندهای مختلفی طراحی و تولید می‌شود. لازم به ذکر است بدانید هرکدام از این برندها متناسب با نیاز کاربران اقدام به تولید مودم با ویژگی‌های منحصر به فردی می‌کنند. از این رو بهتر است ذکر شود برند هوآوی یکی از شرکت‌های شناخته شده و معتبر در بازار محسوب می‌شود که علاوه بر گوشی هوشمند، در زمینه تولید مودم حرفی برای گفتن دارد. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین مودم هوآوی در انواع مختلف همچون مودم فیبر نوری، مودم جیبی، مودم همراه و مودم دوبانده بپردازیم. اگر قصد خرید مودم هوآوی را دارید تا انتهای مقاله با ما در برقچی همراه باشید.

فهرست:

بهترین مودم جیبی هوآوی

مودم‌های جیبی یک نمونه از مودم‌های همراه هستند که در اندازه بسیار کوچک طراحی شده است و شما به راحتی می‌توانید همراه خود به هر کجا ببرید. اگر شغل شما به شکلی است که باید از راه دور با استفاده از اینترنت و شبکه کار کنید و از جمله افرادی هستید که باید در هر زمان، مکان و شرایطی به اینترنت متصل باشید. مودم جیبی بهترین انتخاب برای شما به شمار می‌آید.

آشنایی با مودم همراه 4G هوآوی مدل E5577

مودم همراه 4G هوآوی مدل E5577 یک مودم 4G LTE بی‌سیم و قابل حمل است. این مودم باتوجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که دارد یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مودم‌های جیبی در بازار به شمار می‌آید. از این رو بهتر است بدانید این مودم جیبی از برند هوآوی دارای صفحه نمایش 1.45 اینچی از نوع TFT LCD جهت نمایش وضعیت اتصال و ظرفیت باتری لیتیوم یونی 3000 میلی‌آمپر ساعت می‌باشد. همچنین دارای پردازنده Huawei HiSilicon Balong 710، 1، 1 عدد شیار سیمکارت، 1 عدد شیار کارت حافظه و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت 32 گیگابایت را دارد. لازم به ذکر است بدانید حداکثر سرعت انتقال داده‌ها در این مودم 150 مگابیت بر ثانیه می‌باشد.

مودم همراه 4G هوآوی مدل E5577
مودم همراه 4G هوآوی مدل E5577

بهترین مودم فیبر نوری هوآوی

هواوی یکی از بزرگترین شرکت‌های مخابراتی دنیاست که همواره در زمینه‌های مختلف این صنعت، پیشرفته‌ترین و بهترین سرویس‌ها و محصولات را ارائه می‌دهد. مودم فیبر نوری یکی از انواع محصولات این برند است که فروش بسیار بالایی را در کشورهای مختلف تجربه کرده است. از این رو در این بخش از مقاله با ما همراه باشید تا با یکی از بهترین مودم‌های فیبر نوری هوآوی آشنا شوید.

مودم فیبرنوری هوآوی EchoLife HG8245C

همانطور که می‌دانید برند هواوی یکی از معروفترین برندهای تولید کننده تجهیزات شبکه است که یکی از محصولات تولید شده توسط این کمپانی مودم می‌باشد. به همین منظور تصمیم گرفته‌ایم در این مقاله یکی از بهترین و ارزان‌ترین مودم‌های فیبر نوری این شرکت را مورد بررسی قرار دهیم. توجه داشته باشید که مودم فیبر نوری هوآوی EchoLife HG8245C از تکنولوژی GPON پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای ۴ عدد پورت شبکه و ۲ عدد پورت تلفن است. به همین دلیل این مودم را مودم دو پورت می‌نامند. این مودم دارای دو عدد آنتن قدرتمند است که قدرت آنتن دهی آن 5dBi می‌باشد. در ثانی بر روی این مودم LED تعبیه شده است که شما با استفاده از آن می‌توانید وضعیت خاموش و روشن LAN، USB، LOS، WLAN، WPS و PON را متوجه شوید.

مودم فیبرنوری هوآوی EchoLife HG8245C
مودم فیبرنوری هوآوی EchoLife HG8245C

بیش‌تر بخوانید: راهنمای خرید اکسس پوینت


بهترین مودم همراه هوآوی

مودم‌های همراه یکی از انواع مودم‌های هوآوی محسوب می‌شوند که اندازه آن‌ها کمی بزرگ‌تر از مودم‌های جیبی می‌باشد. این مودم‌‌ها معمولا قابلیت‌های بیش‌تری دارند. بعنوان مثال امکان اتصال آنتن خارجی و از درگاه شبکه اترنت و USB برخوردارند. بدین صورت به شما این امکان را می‌دهد تا در هر جایی هستید، با استفاده از یک سیم کارت تا 10 دستگاه خود مانند لپ‌تاپ، تبلت و گوشی موبایل را به صورت بی‌سیم و از طریق اینترنت سیم‌کارت، به اینترنت متصل کنید.

آشنایی با مودم 4g هوآوی مدل B612

مودم 4G LTE هوآوی مدل B612 یک مودم بی سیم جدید می باشد که دسترسی سریع به اترنت با سرعت بالا را فراهم می کند. مودم B612 از LTE که قادر به پشتیبانی از CAT6 می‌باشد و قابلیت اتصال به صورت بیسیم و با سیم را دارد. همچنین این مودم به 4 پورت شبکه مجهز است که برای اشتراک اینترنت با رایانه های رومیزی، لپ تاپ ها، تلفن های هوشمند، تبلت ها و سایر دستگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مودم به راحتی در هر محیط کاری قابل استفاده است. برای راحتی بیش‌تر این دستگاه مجهز به تکیه گاه زاویه دار شده است. لازم به ذکر است بدانید این مودم دارای نشانگر LED بوده که می‌تواند عملکرد وضعیت دستگاه را نمایش دهد و تا 32 کاربر به صورت همزمان به وای فای مودم متصل شوند که استفاده از آن برای مصارف تجاری و اداری در شركت‌های كوچک تا متوسط نیز کاربرد دارد.

مودم 4g هوآوی مدل B612
مودم 4g هوآوی مدل B612

بیش‌تر بخوانید: بهترین مودم دوبانده (4 انتخاب برتر)


بهترین مودم دوبانده هوآوی

مودم‌های دوبانده جزو بهترین مودم‌های هوآوی محسوب می‌شوند که از دو فرکانس 2.4 و 5.0 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. از این رو بهتر است بدانید این نوع مودم‌ها سرعت وایرلس بالا و پایدار و همچنین پوشش دهی بیش‌تری را برای شما فراهم می‌کند. بنابراین بهره مندی از چنین پهنای باندی قطعا تماشای آنلاین فیلم یا بازی کردن را لذت بخش‌تر خواهد کرد.

معرفی مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8546X6 (وای فای 6)

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8546X6 (وای فای 6) یکی از بهترین مودم های فیبر نوری موجود در بازار ایران به حساب می‌آید. چرا که تکنولوژی وای فای آن نسخه 6 و از نوع دوبانده است که این باعث می‌شود پهنای باند بیش‌تری داشته باشد. همچنین این مودم سازگاری کامل با اینترنت فیبر نوری مخابرات یا FTTH را دارد. این مودم دوبانده با 2 عدد آنتن 5dBi، در باند 5 گیگاهرتز سرعت وایرلس 866 مگابیت در ثانیه را برای شما فراهم می‌کند. همچنین دارای 4 عدد پورت شبکه از نوع گیگابیت (10/100/1000)، 1 عدد پورت تلفن و 2 عدد پورت USB برای شر کردن اطلاعات می‌باشد.

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8546X6 (وای فای 6)
مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8546X6 (وای فای 6)

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HG8145V5

این مودم فیبر نوری دوبانده از برند هوآوی به عنوان یکی از بهترین مودم‌های فیبر نوری، با توجه به ویژگی‌هایی که دارد به راحتی نیازهای شما را برای استریم، اینستاگرام و یوتیوب گردی برطرف می‌کند. این مودم دوبانده با پشتیبانی از فرکانس‌های 2.4 و 5 گیگاهرتز و همچنین 2 عدد آنتن با قدرت 5dBi، پهنای باند و سرعت وایرلس بالایی را برای شما فراهم می‌کند. همچنین دارای 1 عدد پورت تلفن، 1 عدد پورت USB برای شر کردن اطلاعات و 4 عدد پورت شبکه از نوع گیگابیت (10/10/1000) می‌باشد که سرعت انتقال داده بسیار بالایی را از طریق کابل در اختیار شما قرار می‌دهد.

مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HG8145V5
مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HG8145V5

بهترین قیمت مودم هوآوی

اگر به دنبال خرید مودم هوآوی با قیمت بسیار مناسب هستید به راحتی می‌توانید به فروشگاه آنلاین برقچی مراجعه کرده و با بررسی و مقایسه انواع مودم‌ها، محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید. توجه داشته باشید که وب‌سایت برقچی به دلیل داشتن حق واردات و لاین فروش اختصاصی شرایط را به گونه‌ای فراهم کرده است که تمام افراد بتوانند محصولات مورد نظر خود را زیر قیمت بازار و بدون دخالت دلالان خریداری کنند.

مودم هوآوی از کجا بخریم؟

این سوال یکی از رایج ترین سوالات کاربرانی است که به دنبال خرید مودم هوآوی هستند. امروزه واقعا دیگر نیازی نیست به صورت حضوری چندین ساعت وقت بگذارید تا از نزدیک کالا را مشاهده کنید تا از صحت سلامت آن مطلع شوید. با همه گیر شدن فروشگاه های اینترنتی، قوانین سفت و سختی برای سازماندهی آن‌ها در نظرگرفته شده که حتی برای فروشگاه های حضوری این قوانین را ندارند. یکی از مواد متمایز کننده فروشگاه برقجی، ارائه دادن فرصت 7 روز تست کالا به جهت اطمینان از سالم بودن کالا است. همچنین فروشگاه برقچی با داشتن کارشناسان فنی ماهر، به سوالات و ابهامات شما در خرید مودم پاسخ می‌دهند.


بیش‌تر بخوانید: راهنمای خرید مودم فیبر نوری هواوی


جمع بندی

در این مقاله از مجله برقچی به معرفی بهترین مودم هوآوی Huawei پرداختیم و شما با بهترین مودم‌های آن در انواع مختلف همچون مودم فیبر نوری، مودم جیبی، مودم همراه و مودم دوبانده آشنا شدید. از این رو با مطالعه این مقاله به راحتی می‌توانید متناسب با نیاز خود مودم هوآوی موردنظرتان را انتخاب و خریداری کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد، از همراهی شما سپاس گزاریم.

3.7/5 - (6 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها