آموزش ساخت اکانت نتفلیکس Netflix در ایران

آموزش ساخت اکانت نتفلیکس

افرادی که اهل فیلم و سریال خارجی هستند آشنایی کامل با نام نتفلیکس دارند. توجه داشته باشید نتفلیکس از سال ۱۹۹۸ کار خود را آغاز کرد و تا به امروز توانسته افراد زیادی را به خود جذب کند. بسیاری از افراد نمی‌توانند در نتفلیکس حساب کاربری بسازند به همین دلیل ما تصمیم گرفته‌ایم در این مقاله آموزش ساخت اکانت نتفلیکس را در اختیار شما قرار دهیم. اگر قصد دارید مراحل ساخت اکانت نتفلیکس را آموزش ببینید پیشنهاد کنیم تا پایان این مقاله با ما در وب سایت برقچی همراه باشید.

فهرست:

ایا نتفلیکس در ایران فیلتر است؟

این سوال یکی از متداولترین سوالاتی است که اکثر کاربران آن را مطرح می‌کنند. در پاسخ به این سوال باید ذکر کنیم، متاسفانه مردم ایران نمی‌توانند از سرویس‌های شرکت نتفلیکس استفاده کنند. البته باید ذکر کنیم این محدودیت از طرف ایران ایجاد شده است و شرکت نتفلیکس برای سرویس دادن به ایرانی‌ها هیچ مشکلی ندارد؛ اما ایران به یک دلیل تکراری که آن را حمایت از سرویس‌های داخلی نام گذاری کرده است، شرکت نتفلیکس را فیلتر نمود.

چگونه از netflix در ایران استفاده کنیم؟

در واقع تنها راه برای استفاده از سرویس‌های شرکت نتفلیکس اسفاده از ابزارهای تغییر IP می‌باشد. این نکته را در نظر داشته باشید ابزارهای رایگان و غیر رایگان زیادی وجود دارد که از لحاظ سرعت و کیفیت با یکدیگر تفاوت دارند در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم در هنگام تهیه ابزار تغییر IP از یک ابزار خوب و مطمئن استفاده کنید.


بیشتر بخوانید: آموزش ساخت اکانت پابجی


آموزش ساخت اکانت نتفلیکس در ایران

اگر تصمیم دارید برای ساخت اکانت نتفلیکس اقدام کنید، لازم است به شما بگوییم با استفاده از کامپیوتر و موبابل قادر به ساخت حساب کاربری در نتفلیکس خواهید بود. در نتیجه ما در این بخش از محتوا آموزش ساخت اکانت نتفلیکس با کامپیوتر و موبایل را به صورت کامل و کام به گام برای شما توضیح می‌دهیم.

نحوه ساخت اکانت نتفلیکس با کامپیوتر

در گام اول قصد داریم نحوه ساخت اکانت نتفلیکس با کامپیوتر را به شما آموزش دهیم. توجه داشته باشید ساخت اکانت نتفلیکس بسیار آسان است. اما در هر شرایط باید با تکیه بر یک آموزش ساخت اکانت نتفلیکس این کار را انجام دهید. زیرا در این صورت می‌توانید تمام مراحل را به درستی پیش بروید. در گام اول بهتر است ذکر کنیم برای ساخت اکانت نتفلیکس باید وارد وب‌سایت www.netflix.com شوید. همانطور که در قسمت بالا مطالعه کردید، برای ورود به اکانت نتفلیکس باید از ابزار تغییر آی پی استفاده کنید.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم، بعد از ورود به وب‌سایت نتفلیکس با صفحه‌ای مشابه با تصویر زیر مواجه می‌شوید که باید بر روی گزینه Join Free for a Month کلیک کنید که این گزینه در تصویر زیر مشخص شده است. توجه داشته باشید با کلیک بر روی این گزینه مراحل ساخت اکانت نتفلیکس برای شما آغاز خواهد شد. بعد از کلیک بر روی گزینه Join Free for a Month وارد مرحله جدیدی از ساخت اکانت نتفلیکس خواهید شد. که در ادامه با این مراحل هم آشنا می‌شوید.

نحوه ساخت اکانت نتفلیکس با کامپیوتر
نحوه ساخت اکانت نتفلیکس با کامپیوتر

حال در مرحله جدید از ساخت اکانت نتفلیکس هستید که تصویر آن در بخش زیر قرار دارد. زمانی که با این صحنه مواجه شدید باید بر روی گزینه See the Plans کلیک کنید. در این صورت به مرحله انتخاب پلن خواهید رفت و می‌توانید پلن مورد نظرتان را انتخاب گنید.

چگونه از netflix در ایران استفاده کنیم؟
چگونه از netflix در ایران استفاده کنیم؟

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید در این بخش می‌توانید پلن مورد نظر خود را انتخاب کنید. شایان ذکر است با خرید هر کدام از این پلن‌ها شما می‌توانید از خدمات این شرکت در سطوح مختلف استفاده کنید. اولین طرح، طرح Basic یا پایه است. طرح دوم Standard یا همان استاندارد می‌باشد و طرح سوم به نام طرح ویژه یا Premium نامگذاری شده است. این نکته را در نظر داشته باشید انتخاب هرکدام از طرح‌ها تنها به خودتان بستگی دارد و اینکه تصمیم دارید از سرویس‌های شرکت نتفلیکس در چه سطحی استفاده کنید.

ایا نتفلیکس در ایران فیلتر است؟
ایا نتفلیکس در ایران فیلتر است؟

در انتهای این بخش از آموزش ساخت اکانت نتفلیکس، بهتر است ذکر کنیم باید بعد از انتخاب پلن مورد نظر خود یک ایمیل و پسورد را به سایت معرفی کنید تا بتوانید هر بار با همان ایمیل و پسورد وارد وب سایت شوید. از سوی دیگر به دلیل وجود نداشتن امکان خرید پلن باید از یک کارت بانکی مانند مستر کارت استفاده کنید. بعد از کامل شدن عملیات پرداخت می‌توانید به اکانت خود دسترسی داشته باشید.

آموزش ساخت اکانت نتفلیکس Netflix در ایران
آموزش ساخت اکانت نتفلیکس Netflix در ایران

آموزش ساخت اکانت نتفلیکس در موبایل

برای ساخت اکانت نتفلیکس در موبایل باید در گام اول وارد گوگل پلی استور شوید و عبارت Netflix را جستجو کنید و برای دانلود آن اقدام نمایید. بعد از دانلود برای نصب آن اقدام کنید تا بتوانید با استفاده از آموزش ساخت اکانت نتفلیکس، مراحل ساخت اکانت را آغاز نمایید. بعد از وارد شدن به سایت نتفلیکس با صفحه‌ای مواجه می‌شویم که مشابه صفحه ابتدایی در، ساخت اکانت در نتفلیکس با استفاده از کامپیوتر، می‌باشد. درنتیجه شما باید در این بخش از کار هم بر روی گزینه Join Free for a Month کلیک کنید. توجه داشته باشید بعد از کلیک بر روی گزینه Join Free for a Month سرویس های شرکت نتفلیکس برای شما به نمایش در می‌آید.

آموزش ساخت اکانت نتفلیکس در موبایل
آموزش ساخت اکانت نتفلیکس در موبایل

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید پلان‌های شرکت نتفلیکس برای شما به نمایش در آمده است و شما می‌توانید بین سه پلان Basic، Standard و Premium یک پلان را انتخاب کرده و برای خرید آن اقدام کنید.

ساخت اکانت نتفلیکس در موبایل
ساخت اکانت نتفلیکس در موبایل

در انتها باید برای پرداخت هزینه پلان که انتخاب کرده‌اید اقدام کنید. این نکته را در نظر داشته باشید قبل از پرداخت باید یک ایمیل و پسورد در وب‌سایت وارد کنید تا بتوانید برای ورود به نتفلیکس از آن استفاده کنید. شایان ذکر است در هنگام وارد کردن پسورد سعی کنید رمز عبوری انتخاب کنید که آن را فراموش نکنید. در ادامه باید از سرویس‌های پرداخت بین المللی مانند paypal استفاده نمایید، تا بتوانید حساب کاربری خود را در نتفلیکس به صورت کامل بسازید.


بیشتر بخوانید: آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای برای PS5 و PS4


نتیجه گیری

مطمئنا تا قبل از مطالعه این محتوا اطلاعات دقیقی نسبت به مراحل ساخت اکانت در نتفلیکس در اختیار نداشته‌اید. ما در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم تا بتوانیم شما را نسبت به سرویس‌های این شرکت آشنا کنیم و آموزش ساخت اکانت نتفلیکس را به صورت کامل به شما ارائه دهیم. مطمئنا شما اکنون می‌توانید به آسانی با موبایل و کامپیوتر شخصی خود اکانت نتفلیکس بسازید. از سوی شما در حال حاضر می‌دانید که سرویس‌های این شرکت در داخل ایران فیلتر است. در نهایت امیدواریم مطالب موجود در این مقاله بتواند به شما کمک کند تا به ساده ترین شکل ممکن برای ساخت اکانت نتفلیکس اقدام کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها