ارزان‌ ترین دوربین‌های مداربسته موجود در بازار

ارزان ‌ترین دوربین‌های مداربسته موجود در بازار

یکی از عوامل مهم در انتخاب برند دوربین مداربسته قیمت آن می‌باشد. در حال حاضر دوربین‌های مداربسته‌ای که برند چینی دارند در بازار سهم عظیمی از فروش را به خود اختصاص داده‌اند. با ما باشید تا شما را با ارزان ‌ترین دوربین‌های مداربسته موجود در بازار آشنا کنیم.

فهرست:

ارزان‌ترین دوربین‌های مداربسته موجود در بازار کدام‌اند؟

ارزان‌ترین دوربین‌های مداربسته اسپیددام

دوربین‌های مداربسته داهوا

ارزان‌ترین دوربین‌های مداربسته دام

دوربین‌های مداربسته هایک ویژن

ارزان‌ترین دوربین‌های مداربسته بولت

نکاتی برای خرید دوربین مداربسته

قیمت انواع دوربین مداربسته

ارزان ‌ترین دوربین‌های مداربسته موجود در بازار کدام‌اند؟

امروزه در بازار کشور ما دوربین‌های بسیاری از جمله: بولت، اسپیددام و دام به فروش می‌رسد که در مکان‌های باز و بسته مورد استفاده قرار می‌گیرند و قابلیت ضبط تصاویر تا چندین کیلومتر را دارند، علاوه بر این می‌توان از این دوربین‌ها در منازل، کارخانه‌ها، فروشگاه‌ها و غیره استفاده کرد. در ادامه ارزان ‌ترین دوربین‌های مداربسته موجود در بازار را باهم مرور خواهیم کرد.

” این دوربین‌ها نسبت به سایر دوربین‌های مدار بسته دیگر قیمت مناسبی دارند، ولی در بین این سه مورد دوربین‌های اسپیددام قیمت گران‌تری دارند چرا که دارای کیفیت و کاربرد بیشتری هستند. “


حتما بخوانید: نحوه خرید دوربین مداربسته


ارزان ‌ترین دوربین‌های مداربسته اسپیددام:

دوربین مداربسته اسپیددام یکی از ارزان ‌ترین دوربین‌های مداربسته موجود در بازار است که دارای خصوصیات منحصر به فردی است، از جمله خصوصیات این دوربین‌ها:  چرخش سریع آن به صورت افقی تا ۳۶۰ درجه می‌باشد، چرخش سریع به صورت عمودی تا ۱۸۰ درجه دارد، قابلیت زوم روی تصاویر بدون اینکه کیفیت تصویر پایین بیاید، به صورت دستی و خودکار می‌توان آن را مدیریت کرد.

ارزان‌ ترین دوربین‌های مداربسته موجود در بازار
ارزان‌ ترین دوربین‌های مداربسته موجود در بازار

دوربین‌های مداربسته اسپیددام دارای انواع متنوعی هستند و تمامی مشتریان با در نظر گرفتن بودجه خود می‌توانند نوع آن را انتخاب کنند.

دوربین‌های مداربسته داهوا:

دوربین مداربسته برند داهوا نخستین دوربین اسپیددام است که کمپانی داهوا آن را تولید می‌کند، این دوربین‌ها دارای قابلیت های بسیاری مانند: قابلیت دید در شب تا فاصله ۱۵۰ متر، مجهز به فناوری  star light، قابلیت زوم اوپتیکال دارد به گونه‌ای که هنگام زوم کردن روی تصاویر کیفیت آن را حفظ می‌کند، وضوح تصاویر بسیار بالا است، عملکرد خود را در دمای منفی ۴۰ تا مثبت ۷۰ درجه حفظ می‌کند.

دوربین مداربسته ارزان
دوربین مداربسته ارزان

ارزان ‌ترین دوربین‌های مداربسته دام

دوربین مداربسته دام برای مکان‌‌های بسته مورد استفاده قرار می‌‌گیرند، وسعت دید این دوربین‌ها بسیار وسیع است، علاوه بر این در دو نوع IP و آنالوگ تولید می‌شوند، دوربین مداربسته دام به گونه ‌ای عمل می‌کند که جهت فیلم برداری آن قابل رؤیت نیست زیرا لنز آن در داخل یک محفظه قرار گرفته است که از جنس شیشه می‌باشد.

دوربین‌های-مداربسته-دام
دوربین‌های-مداربسته-دام

دوربین‌های مداربسته هایک‌ویژن:

این دوربین‌ها یکی از انواع دوربین‌های مداربسته دام می‌باشند که دارای قابلیت‌های بی‌شماری هستند، مثلاً: کیفیت ضبط تصاویر آن‌ها ۱.۳ مگاپیکسل است، تا فواصل حداکثر ۴۰ متر می‌توانند تصاویر را ضبط کنند، در برابر عواملی که باعث آسیب دیدن آن هستند مقاومت خود را حفظ می‌کند.

دوربین‌های مداربسته هایک ویژن
دوربین‌های مداربسته هایک ویژن

ارزان ‌ترین دوربین‌های مداربسته بولت

دوربین‌های مداربسته‌ای که از نوع بولت هستند بیشتر در مکان‌‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که فضای باز دارند، زاویه فیلم برداری این دوربین‌ها طوری است که تنها روی هدف تنظیم می‌شوند در حالی که دوربین‌های مداربسته دام قابلیت چرخشی دارند، طراحی ظاهری این دوربین‌ها به شکل استوانه است و در جاهایی مانند: سقف و دیوار‌ها قرار می‌گیرند، دوربین‌های IP و آنالوگ از نوع دوربین مداربسته بولت هستند.

دوربین‌های مداربسته بولت
دوربین‌های مداربسته بولت

 

هنگام خرید دوربین‌های مدار بسته باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از این که ارزان ‌ترین دوربین‌های مداربسته موجود در بازار را انتخاب کنید باید نیازتان را بررسی کنید که برای چه کاری می‌خواهید از آن استفاده کنید مثلاً برخی از افراد برای نظارت افراد یا لوازمی که دارند دوربین مداربسته تهیه می‌کنند.

یکی دیگر از عواملی که باید هنگام خرید ارزان ‌ترین دوربین‌های مداربسته موجود در بازار به آن توجه کنید شرایط محیطی است ،برای مثال؛

دوربین‌های سیمی: این دوربین‌ها از نوع استاندارد هستند که برای فضاهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند همچنین دارای یک مادون قرمز هستند که برای مکان‌های تاریک یا حتی در شبانه تصاویر را واضح نشان می‌دهند.

دوربین‌های بی‌سیم: امروزه افراد زیادی این دوربین‌ها را خریداری می‌کنند چرا که نصب آن‌ها راحت است و قیمت مناسبی دارند، این دوربین‌ها با دستگاه‌های خانگی سازگار می‌باشند.


حتما بخوانید: تفاوت دوربین ‌مداربسته بی‌سیم و سیمی


دوربین‌های تحت شبکه: این دوربین‌ها با استفاده از یک کابل به شبکه وصل هستند و قابلیت بررسی تصاویر ضبط شده در فاصله‌های دورتر را به شما می‌دهند، این دوربین‌ها کیفیت بسیار عالی و قیمت ارزانی دارند.

قبل از خرید ارزان ‌ترین دوربین‌های مداربسته باید به میزان نور فضا توجه کنید، هر چه دوربین مداربسته قابلیت‌های زیادی داشته باشد وضوح فیلم برداری بالاتر می‌رود و  دستگاه محل ذخیره سازی بیشتری دارد.

حتماً کیفیت دوربین را مد نظر بگیرید زیرا هرچه کیفیت آن بالاتر باشد ویژگی‌ها و مزیت‌های آن بیشتر است.


حتمابخوانید: مزایا و معایب دوربین مداربسته تحت شبکه چیست؟


 

دوربین‌های تحت شبکه
دوربین‌های تحت شبکه

انواع دوربین‌های مداربسته دارای چه قیمتی هستند؟

برای اینکه بتوانید دوربین مداربسته ارزانی را خریداری کنید باید واسطه‌ها را حذف کنید و از مراکز فروش آن را خریداری کنید، قیمت دوربین مداربسته ارزان به عوامل بسیاری از جمله موارد زیر بستگی دارد؛

  • هرچه کیفیت دوربین مداربسته بیشتر باشد روی قیمت آن تأثیر مستقیمی می‌‌گذارد.
  • برند دوربین یکی دیگر از عواملی است که بر روی قیمت دوربین مداربسته مؤثر می‌باشد.
  • هرچه قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های به کار رفته در دوربین زیاد باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند، مانند: کیفیت فیلم برداری، میزان زوم، نوع انتقال تصاویر ضبط شده و …
  • شکل ظاهری دوربین‌های مداربسته در قیمت آن‌ها تأثیر گذار هستند.
  • تمامی دوربین‌ها دارای مشخصاتی هستند که هنگام خرید آن بهتر است از کارشناسان سیستم‌های امنیتی درمورد آن تحقیق کنید.

اکثر دوربین‌های مداربسته در کشور ما دارای نمایندگی‌هایی هستند که گارانتی و خدمات پس از فروش دوربین را تضمین می‌کنند.

در این مقاله از بلاگ برقچی ارزان ‌ترین دوربین‌های مداربسته موجود در بازار را به شما معرفی کردیم. اگر سوالی در مورد دوربین مداربسته دارید با ما به اشتراک بگذارید.

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها