آشنایی با 10 برند برتر دوربین مداربسته

10 برند برتر دوربین مداربسته

ما در این مقاله به 10 برند برتر دوربین مداربسته که از مقبولیت عمومی جامعه و قیمت بسیار مناسب برخوردار هستند، می‌پردازیم. صحبت از قیمت مناسب شد، بسیار مهم است که دوربین تولید شده علاوه بر کیفیت ساخت بالا، از قیمت مناسب نیز برخوردار باشد. قیمت مناسب زمانی می‌تواند برچسب یک دوربین مداربسته باشد که آن برند در تولید محصولاتش به تمامی ابعاد موثر از نظر کاربر توجه کند. در اینصورت می‌تواند رضایت کاربران خود را افزایش دهد و می‌تواند توان افزایش تیتراژ تولید محصولاتش را بالا ببرد که این منجر به کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات می‌شود و به این صورت یک برند شناخته و ایجاد می‌شود.

در این مقاله میخوانید:

معرفی برندهای برتر دوربین مداربسته

در حال حاضر به دلیل افزایش نیاز به امنیت و نظارت، شرکت‌های بسیاری در عرصه تولید تجهیزات نظارت  تصویری محصولاتی را ارائه می‌دهند، اما لزوما همه برندها، محصولاتشان از استاندارد و کیفیت مطلوب برخوردار نیست. لازم و ضروری است که شما برندهای برتر دوربین مداربسته را بشناسید چرا که این شرکت‌ها، کیفیت و خدمات مطلوب را در هدف کار خود قرار می‌دهند و تلاش می‌کنند تا نیاز‌ و رضایت کاربران را یه بهترین شکل ممکن، برطرف و جلب نمایند. با ما همراه باشید تا با 10 برند برتر دوربین مدار بسته و ویژگی‌های محصولات آن‌ها آشنا شوید.

رتبه 1 از 10 برند برتر دوربین مداربسته، هایک‌ویژن

برند برتر دوربین مداربسته
برند برتر دوربین مداربسته

برند هایک‌ویژن در سال ۲۰۰۱ بنیان‌ گذاری شده است و فعالیت های خود را در زمینه تولید دوربین‌های مداربسته آغاز کرده است، در این شرکت نیروی انسانی زیادی مشغول به تولید تجهیزات امنیتی هستند. بزرگترین تولید کننده دوربین است که از تکنولوژیHD-TVI با تراشه های Techpoint استفاده می کند. برند هایک‌ویژن از بنیان گذاران تکنولوژی Turbo Hd است و این تکنولوژی را به صورت انحصاری در اختیار دارد.

در سال ۲۰۱۶، هایک‌ویژن اعلام کرد که با پیشرفت تکنولوژی در نسخه Turbo HDTVI 3.0 امکان انتقال تصاویر با وضوح ۷۲۰ مگاپیکسل در تا فاصله ۱۲۰۰ متر و تصاویر با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی تا ۸۰۰ مگاپیکسل وجود دارد. با نسخه های جدید این فن آوری، برای اولین بار دوربین ۴ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسل ساخته شد و بعدها دوربین با رزولوشن 8 مگاپیکسل عرضه شد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم ذکر شده در تکنولوژی هایک‌ویژن این است که با HD-TVI نسخه 3.0 می توان ویدیو و برق را از طریق یک کابل کواکسیال ارسال کرد.

رتبه 2 از 10 برند برتر دوربین مداربسته، های‌لوک

برند برتر دوربین مداربسته
برند برتر دوربین مداربسته

در واقع این شرکت زیر نظر شرکت هایک‌ویژن می‌باشد. شرکت هایک‌ویژن برخی از محصولات خود را با برند های‌لوک و با قیمتی مقرون به صرفه‌تر وارد بازار کرده است. البته قیمت دوربین مدار بسته روی کیفیت آن هیچ تأثیری ندارد، تمامی محصولاتی که دارای برند های‌لوک می‌باشند کیفیت بسیار عالی و مزایای زیادی دارند مثلأ: در فاصله‌های زیاد، تصویر به خوبی نشان داده می‌شود همچنین رزولوشن تصویر برداری بالایی دارند.

به دلیل امکانات و قیمت مناسب دوربین‌های برند های‌لوک‌ مشتریان زیادی برای رفع نیاز‌های خود جذب

آن‌ها شده‌اند و جز برندهای برتر دوربین مداربسته محسوب می‌شود

رتبه 3 از 10 برند برتر دوربین مداربسته، داهوا 

آشنایی با شرکت های تولیدکننده انواع دوربین مدار بسته
آشنایی با شرکت های تولیدکننده انواع دوربین مدار بسته

یکی از برترین و مهم‌ترین برندهای برتر دوربین مداربسته، شرکت داهوا می‌باشد. به دلیل تنوع و دوام زیاد محصولات شرکت داهوا به ۱۸۰ کشور در جهان عرضه می‌شوند، همچنین ۱۶ هزار نفر در آن مشغول به کار هستند، بسیاری از کاربران برای کیفیت بالا و خدمات متنوعی که محصولات شرکت داهوا ارائه می‌کند جذب آن‌ها شده‌اند، در این نوع از دوربین‌های مدار بسته الگوریتم‌های هوشمند و کاربردی به کار رفته است، دوربین‌های مدار بسته داهوا انواع مختلفی دارند و دارای طراحی هوشمندانه‌ای هستند.

رتبه 4 از 10 برند برتر دوربین مداربسته، اکسیس 

برندهای برتر دوربین مداربسته
برندهای برتر دوربین مداربسته

یکی دیگر از برندهای برتر دوربین مداربسته که در سال ۱۹۸۴ تاسیس شد، اکسیس می‌باشد و بیشترین کارایی آن‌ها انتقال صدا و تصویر با کیفیت می‌باشد، به ۵۰ کشور جهان محصولات متنوع این شرکت صادر می‌‌شود، همچنین ۳ هزار نفر نیروی فعال دارد که توانسته‌اند محصولات زیادی را تولید کنند تا جوابگوی خواسته مشتریان باشند.

رتبه 5 از 10 برند برتر دوربین مداربسته، سونی

برند برتر دوربین مداربسته
برند برتر دوربین مداربسته

شرکت سونی یکی از بزرگترین تولید‌ کننده های محصولات الکترونیکی می باشد که در زمینه تجهیزات امنیتی از برندهای برتر دوربین مداربسته محسوب می‌شود. محصولات بادوام و با کارایی زیاد  تولید می‌کند، تولیدات این کمپانی در خصوص دوربین های مدار بسته هنوز زیاد نشده است همچنین نسبت به سایر محصولات قیمت بالایی دارند.

رتبه 6 از 10 برند برتر دوربین مداربسته، سامسونگ

شاید اندکی گرانتر از انواع دوربین‌های آنالوگ باشند ولی خب بخاطر کارکردهای بسیار عالی و امکانات بیشتری که  نسبت به دیگر برندها دارد. شرکت سامسونگ محصولات الکترونیکی زیادی را تولید می‌کند که امروزه توانسته است دوربین‌های مدار بسته بسیاری را به بازار عرضه کند و سهم بزرگی در فروش آن ها داشته باشد.

در کشور آمریکا و کشورهای اروپایی دوربین های مدار بسته برند سامسونگ فروش عالی دارند چرا که دارای  کیفیت و قدرت زیادی هستند.

رتبه 7 از 10 برند برتر دوربین مداربسته، یونی ویو (uniview)

یونی ویو یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم‌های امنیتی است.
برند یونی ویو در سال 2011 به صورت اختصاصی شروع به کار کرد.
برند یونی ویو همواره در سیستم های IP پیشگام بوده و اولین برندی است که برای اولین بار دوربین مداربسته IP را به جهان معرفی کرد.
این برند هم اکنون پس از هایک ویژن و داهوا سومین برند در چین است .

یونی ویو برندی قدرتمند در دوربین مداربسته IP است.
و دارای سیستم های نظارت تصویری از جمله IP، NVR، Encoder، Decoder، Storage و Client نرم افزار و برنامه.

هدف برند یونی ویو تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در صنعت نظارت تصویری است.
که با ارائه محصولات حرفه ای، قابل اطمینان و پیشرفته محصولات و خدمات تلاش می کند تا دنیا را ایمن سازد.
برند یونی ویو بازار خود را بیشتر از همه در انگلستان و در شهر لندن توسعه و پیشرفت داده است.

دوربین مداربسته یونی ویو در سال های اخیر بیشترین فروش خود را در کشور انگلستان داشته است.

یونی ویو به واسطه تولید دوربین هایی با ویژگی های جستجوی هوشمند ،پشتیبانی از +PoE ،تکنولوژی فشرده سازی U-Code ،Starlight ،  PlUG & Play توانست سهم زیادی را در تولید دوربین های آی پی و البته فروش آنها در سطح جهان بدست آورد . این شرکت با عدم تولید دوربین های توربو اچ دی بخشی از بازار را به رقبای خود واگذار کرده . قیمت بالای محصولات این شرکت نیز بعث شده است تا این شرکت پس از هایک ویژن و داهوا در رده سوم این صنعت جا خوش کند.

رتبه 8 از 10 برند برتر دوربین مداربسته، پاناسونیک

برند پاناسونیک یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم‌های امنیتی است. برند پاناسونیک در سال 1955 در ژاپن تاسیس شده است و هدف اول این برند تولید سیستم‌های صوتی برای سخنرانی بوده است.

پاناسونیک ترکیبی از کلمات “پان” (جهانی) و “صوتی” (صدا) است و معنای آوردن صدای شرکت ما را به جهان ایجاد می‌کند.
این برند در طی سالیان توسعه یافت و در تولید محصولات مرتبط نیز شروع به فعالیت کرد.اما در سال 2008 به صورت اختصاصی شروع به کار کرد.
دوربین‌های پاناسونیک دارای دید در شب بسیار قوی و تصویر برداری در 60 فرم در ثانیه است. دوربین‌های این شرکت این توانایی را دارند تا تصاویر را با کیفیت واقعی 4K برای کاربر فراهم نمایند و تصاویر را همچون دوربین مداربسته‌های درجه یک جهان ثبت نمایند.

البته این دوربین‌ها در عین کیفیت بالای خود قیمت بالایی دارند که نقش به سزایی در از بین رفت بازار این محصولات داشته است.

رتبه 9 از 10 برند برتر دوربین مداربسته، ال‌جی 

ال‌جی یکی ازتولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است. ریشه تاسیس این شرکت 1958 و راه اندازی شرکت گلداستار بازمیگردد. ال‌جی الکترونیکس همواره از زیر مجموعه کمپانی ال جی گروپ است. در بخش صنایع الکترونیکی این برند کره ای به شمار می آید.
دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول است. همانطور که می دانید برند ال جی یکی از موفق ترین برند ها در بخش تولید لوازم خانگی است. و اینبار توانست از نام خود برای تولید و فروش دوربین های مداربسته استفاده کند. همچنین توانست انتظار مشتریان خود را براورده کند و همگام با تکنولوژی روز دنیا توسعه پیدا کند. اما باز با این حال نتوانست توجهی اکثریت مشتریان را جلب کند.

دوربین مداربسته ال‌جی را می‌توان جزء برترین دوربین‌های مداربسته دانست که می‌توان آن را به سریع‌ترین حالت ممکن در مکان‌های مورد نیاز نصب کرد . همچنین امکان مدیریت دوربین مداربسته و دستگاه‌های این برند محبوب نیز به راحتی فراهم شده است که از مزیت‌های این دوربین‌ها است .

از معایب دوربین‌های ال جی میتوان به حساسیت پایین نسبت به تحرک، همچنین همگام نشدن با دستگاه‌ها اشاره کرد.

رتبه 10 از 10 برند برتر دوربین مداربسته، بوش (BOSCH)

بوش نیز یکی ازتولیدکنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است.هدف این برند حفاظت از زندگی خانه‌ها ساختمان و دارایی مردم است.

برند بوش یک برند آلمانی است که دوربین مداربسته این برند دارای تشخیص صدا تشخیص حرکت و نفوذ و تشخیص آتش است.
سیستم‌های حرفه ای صوتی و کنفرانس برای ارتباط صدا، صدا و موسیقی طیف وسیعی را در اختیار شما قرار می‌دهد.
از خصوصیاتی که این برند را از بقیه برندها جدا میکند می‌توان به تشخیص حرکت و دوربین‌های بی سیم، صدای دو طرفه، آلارم و تشخیص آتش اشاره کرد.

اما دوربین مداربسته بوش از عیب بزرگی نسبت به سایر دوربین‌ها برخوردار است. دوربین مداربسته بوش نسبت به سایر دوربین‌های این بازار از بدنه ی ضعیفی برخور دار است. این عیب باعث شده است تا این شرکت در بازار تجهیزات نظارتی و حفاظت تصویری فاصله ی بسیار زیادی را با رقبای خود از جمله هایک ویژن و داهوا داشته باشد.

 


         حتما بخوانید : نحوه خرید دوربین مداربسته


آیا برندهای برتر دوربین مداربسته نمایندگی معتبر در ایران دارند؟

برند برتر دوربین مداربسته

بسیاری از شرکت‌های  تولید کننده دوربین مداربسته از جمله: هایک‌ویژن، ویوتک، داهوا و … در کشور ما نمایندگی دارند، شرکت برقچی یکی از نمایندگی‌های دوربین مداربسته داهوا است. از اینرو محصولاتی که برقچی ارائه می‌دهد همگی دارای گارانتی ماد طلایی هستند. در واقع این شرکت‌ها در بازار جهان با توجه به کیفیت و مزایای محصولات خود به رقابت می‌پردازند. این شرکت‌ها به دلیل اینکه در بازار ایران فروش خوبی دارند دارای نمایندگی‌های زیادی هستند و با کمک آنها مشتریان می‌توانند از خدمات پس از فروش کالا بهره ببرند.

چه عواملی باعث می‌شود برندهای برتر دوربین مداربسته طرفدار زیادی داشته باشند؟

یکی از عوامل اصلی که باعث می‌شود دوربین مداربسته فروش زیادی داشته باشد کیفیت آن است چون هر چه کیفیت و قابلیت های آن بیشتر باشد مورد توجه افراد زیادی قرار می‌گیرد، هرچه تنوع در محصولات بیشتر باشد میزان موفقیت شرکت تولید کننده بالاتر می‌رود، بنابراین دوربین‌های مداربسته باید در انواع مختلفی تولید شوند.

این امر باعث می‌شود قیمت‌های یکسانی نداشته باشند و مشتری با توجه به بودجه خود نوع آن را انتخاب کند، یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در فروش دوربین‌های مدار بسته گارانتی و خدمات پس از فروش آن می باشد چون اعتماد کاربران زیادی را به دست می آورد و در نهایت در بین عموم مشهور می‌شود.

مزایای محصولات برندهای برتر دوربین مداربسته چه می‌باشد؟

همانطور که گفتیم تمامی برندهای برتر دوربین مداربسته سعی دارند محصولاتی عرضه کنند که مشتریان از آن‌ها راضی باشند، بنابراین موارد زیر جزء مزایای دوربین‌های مداربسته می‌باشد.

  • کیفیت فیلم برداری آن بالا است.
  • قابلیت دید در شب دارد.
  • نصب آن راحت می‌باشد.
  • با استفاده از تلفن همراه بتوان تصویر‌هایی که ضبط شده است را مشاهده کرد.
  • پهنای باند زیادی داشته باشد.
  • دارای قابلیت جستجوی هوشمند است.
  • قابلیت زاویه دید باز داشته باشد.
  • پیچیدگی پیکربندی نداشته باشد.
  • به راحتی بتوان آن را مدیریت کرد.

جمع‌بندی 10 برند برتر دوربین مداربسته:

خب حالا شما با 10 برند برتر دوربین مداربسته در بازار جهانی آشنا شده‌اید. بسته به نیاز کاربری خود می‌توانید هر یک از این 10 برند برتر دوربین مداربسته را تهیه کنید ولی خب اگر می‌خواهید با هزینه کم و کیفیت مناسب اقدام به خرید دوربین مداربسته کنید، بهتر است که از برند داهوا استفاده کنید. اگر کیفیت بالاتر از داهوا می‌خواهید و اختلاف قیمت برایتان مهم نیست، برند هایک‌ویژن را می‌توانید انتخاب کنید. اگر یک برند لاکچری با کیفیت بسیار بالا می‌خواهید، برند اکسیس را انتخاب کنید. و اگر ماندگاری و اصالت ساخت مهم است می‌توانید برند سونی را انتخاب کنید.

با تمام این تفاسیر دست شما برای انتخاب آزادانه کاملا باز است. تیم فنی مهندسی برقچی امیدوار است این مقاله کمکی در جهت شناختن برندهای برتر دوربین مداربسته کرده باشد تا شما بهترین خرید ممکن را بسته به نیاز خود داشته باشید.

4.2/5 - (5 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها