بررسی مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8546M

بررسی مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8546M

این‌روزها بستر فیبر نوری در اکثر استان‌های کشور فراهم شده است، به همین دلیل استفاده از مودم فیبر نوری افزایش پیدا کرده و اکثر افراد به دنبال خرید یک مودم فیبر نوری با کیفیت هستند تا بتوانند از سرعت بالا اینترنت بهره‌مند شوند، شایان ذکر است بدانید که ما در مجله برقچی تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا بتوانیم یک مودم خوب، با کیفیت، دارای برند معتبر و قیمت مناسب انتخاب کرده و به شما معرفی کنیم، در واقع قصد داریم در این محتوا به بررسی مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8546M بپردازیم تا شما اطلاعات کاملی نسبت به این مودم به دست بیاورید و بتوانند یک انتخاب درست و خرید هوشمندانه را تجربه کنید.

لازم به ذکر است بدانید مودم‌های زیادی در حال حاضر به بازار عرضه شده‌اند که از تکنولوژی فیبر نوری پشتیبانی می‌کنند اما مودم که در این مقاله به شما معرفی می‌شود تمام ویژگی‌هایی که یک کاربر برای استفاده از اینترنت پرسرعت نیاز دارد را در اختیارش قرار می دهد، برای آشنایی با مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8546M پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این محتوا ما را همراهی کنید.

فهرست:

بررسی مشخصات فنی مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8546M
بررسی مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8546M

 


حتما بخوانید: نحوه تنظیم مودم روتر


آشنایی با مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8546M

مودمی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید مربوط به مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8546M می‌باشد، این مودم از ظاهر بسیار شیک برخوردار است و به همین دلیل نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است، لازم به ذکر است بدانید که تولید کننده این مودم کمپانی هواوی می‌باشد در نتیجه در ساخت آن از قطعات با کیفیتی استفاده شده و شما می‌توانید سال‌ها از این مودم با آرامش خاطر استفاده کنید. شایان ذکر است بدانید که این مودم در حال حاضر یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات شبکه در بازار محسوب می‌شود زیرا به پورت‌های RJ۴۵، FXS، PON تجهیز شده است. در واقع می‌توان گفت که این مودم می‌تواند یک سرعت پایدار در اختیار شما قرار دهد زیرا تکنولوژی فیبر نوری بالاترین سرعت پایدار اینترنت محسوب می‌شود. یکی از نکات بسیار مهم که باید آن را بدانید این مسئله است که این مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8546M دارای پنل مدیریت می‌باشد در نتیجه برای اکثر فضاها با کاربری‌های مختلف مناسب است، برای مثال اگر قصد دارید از این مودم در منزل استفاده کنید به راحتی می‌توانید مشخص کنید که هر شخص بعد از اتصال به مودم چه پهنای باندی را در اختیار داشته باشد، در این صورت تمام افراد می‌توانند در یک فضا به صورت مساوی و بدون مواجه شدن با کاهش سرعت اینترنت از این تکنولوژی لذت ببرند.

مودم فیبر نوری ۸۵۴۶ مناسب چه مکان هایی است؟

شاید برای شما پیش بیاید که این مودم برای چه فضاهایی مناسب است، در پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم که مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8546M برای فضا های تجاری اداری و مسکونی مناسب می باشد چون مدیریت پهنای باند در دست شما است، این نکته را هم در نظر داشته باشید که از این مودم می‌تواند برای مشاهده فیلم به صورت آنلاین با کیفیت HD، بازی، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و …. بهره ببرید. در نهایت بهتر است بدانید قابلیت‌های این مودم باعث شده تا تمام افراد این مودم را به دید یک مودم باکیفیت و کاربردی نگاه کنند.

آشنایی با مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8546M
آشنایی با مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8546M

 


حتما بخوانید: تنظیم مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8245H


 

بررسی مشخصات فنی مودم ۸۵۴۶m

در این قسمت از بررسی مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8546M قصد داریم شما را مشخصات فنی مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8546M آشنا کنیم تا شما بتوانید اطلاعات کاملی نسبت به مسائل فنی این مودم به دست بیاورید، بهتر است بدانید که این مودم از دو آنتن قوی برخوردار می‌باشد که قدرت آن اینترنتی خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد شاید برای شما سوال پیش بیاید که قدرت آنتن دهی این مودم چند dbi است؟ در پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8546M دارای دو آنتن بیرونی با قدرت ۵dbi می‌باشد. در بخش دوم بهتر است به ورودی فیبر نوری این مودم اشاره کنیم، ورودی فیبر نوری باعث می شود شما بتوانید تکنولوژی اینترنت پر سرعت و پایدار فیبر نوری بهره‌مند شوید.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8546M دارای دو پورت تلفن است و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید از ارتباط کامل با مرکز مخابرات بهره‌مند شوید، لازم به ذکر است بدانید که بر روی این مودم دو پورت FXS تعبیه شده است که امکان تبدیل خط شهری به پروتکل SIP را برای شما فراهم می‌کند، اگر اطلاعاتی نسبت به خط شهری ندارید باید بگویید که خط شهری آنالوگ به خطوطی گفته می‌شود که با استفاده از تلفن قابل استفاده است در ثانی این مودم یک گیتوی هم محسوب می‌شود در نتیجه شما برای استفاده از آن نیاز به خرید گیتوی نخواهید داشت، در انتها بهتر است به تعبیه شدن ۴ پورت گیگابایتی شبکه بر روی این مودم اشاره کنیم که بسیار کاربردی است.

بررسی مشخصات فنی
بررسی مشخصات فنی

راهنمای خرید مودم هواوی ۸۵۴۶m

حال که بعد از مطالعه بررسی مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8546M به این نتیجه رسید که برای خرید این مدل اقدام کنید پیشنهاد می کنیم که به سراغ مودم دیگری نروید زیرا این مودم تمام آپشن های مورد نیاز یک کاربر را در خود دارد و می تواند تمام نیازهای شما را برطرف کند در نتیجه برای خرید این مودم تنها کافی است بر روی لینک مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8546M کلیک کرده و وارد صفحه اصلی این محصول شوید و با اطمینان کامل این محصول را سفارش دهید.

راهنمای خرید
راهنمای خرید

نتیجه گیری بررسی مودم فیبر نوری هواوی ۸۵۴۶m

حال که به انتهای محتوا بررسی مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8546M رسیده‌اید مطمئناً اطلاعات خوبی نسبت مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8546M پیدا کرده‌اید زیرا ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا در این محتوا تمام مباحث فنی وغیر فنی مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8546M مورد بررسی قرار دهیم، این نکته را در نظر داشته باشید که قابلیت‌های این مودم بسیار زیاد است و می‌تواند بخش اعظمی از نیاز‌های شما برای استفاده از یک اینترنت پایدار با سرعت بالا را تامین کند، در انتها امیدوار هستیم که اطلاعات مورد نیاز خود را بعد از مطالعه این مقاله به دست آورده باشید و بتواند یک انتخاب درست و یک خرید هوشمندانه را تجربه کنید.


حتما بخوانید: مقایسه مودم فیبر ‌نوری هواوی با مودم فیبر نوری فایبرهوم


ویژگی‌های مثبت و منفی مودم فیبر نوری هواوی مدل HG8546M

نمره نهایی
8

نکات مثبت

  • قیمت مناسب
  • آنتن 5 دی بی
  • پشتیبانی از تکنولوژی فیبر نوری
  • مدیریت پهنای باند

نکات منفی

  • فقط یک پورت تلفن داره
5/5 - (4 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها
آیدین
آیدین
10 ماه پیش

اینجا یه مشکلی هست شما تو یه مقاله دیگه گفتید مدل MGM1 پورت گیگ داره و مدل M نداره
الان اینجا برای مدل M تو قسمت نکات منفی گفتید : فقط یک پورت شبکه گیگ داره
من گیج شدم واقعیت

رضا میرزایی
رضا میرزایی
6 ماه پیش
پاسخ به   آیدین

اصلاح شد
HG8546M پورت شبکه گیگ نداره

Ali reza
Ali reza
2 سال پیش

ممنون از مقاله