آشنایی با پچ پنل FTP

آشنایی با پچ پنل FTP

یکی از پر فروش‌ترین تجهیزات شبکه موجود در بازار، پچ پنل شبکه می‌باشد که در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که یکی از آن‌ها پچ پنل FTP می‌باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که برند‌های مختلفی به تولید پچ پنل‌ها می‌پردازند که در این محتوا با آن ها آشنا خواهید شد. لازم به ذکر است بدانید که در این مطلب قصد داریم مشخصات و ویژگی‌های این نوع پچ پنل را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم. همچنین چند نمونه از بهترین پچ پنل‌های موجود در بازار به شما معرفی می‌شود که هر کدام به صورت مجزا مورد بررسی قرار می‌گیرند. در این صورت شما به راحتی می‌توانید بعد از مطالعه مقاله آشنایی با پچ پنل FTP برای خرید پچ پنل مورد نظر خود اقدام کنید. حال اگر قصد دارید اطلاعات کاملی نسبت به این نوع از پچ پنل به دست بیاورید پیشنهاد می‌کنم تا پایان این محتوا با ما در مجله برقچی همراه باشید.

فهرست:

پچ پنل FTP چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

پچ پنل FTP به پچ پنلی گفته می‌شود که دارای کارایی بین پچ پنل شیلددار و پچ پنل بدون شیلد می‌باشد. در واقع بهتر است ذکر کنیم که در پچ پنل FTP سیم‌های زوج به هم تابیده شده وجود دارد که در اطراف آن‌ها محافظ آلومینیومی قرار داده شده است که نقش نویز گیر را ایفا می‌کنند. لازم به ذکر است بدانید که پچ پنل‌های FTP ماژولار هستند و اگر یکی از کیستون‌های آن‌ خراب شود نیاز نیست که برای تعویض کل پچ پنل اقدام کنید زیرا این پچ پنل به گونه ای طراحی شده است که با تعویض کیستون مورد نظر به سادگی می‌توانید مشکل پچ پنل را برطرف کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که پچ پنل‌های FTP برای مصارف مختلف شبکه مناسب می‌باشد در نتیجه خرید آن می تواند یک انتخاب درست تلقی شوید، در نهایت بهتر است به این نکته اشاره کنیم که پچ پنل‌های FTP با تمام کیستون‌های هم رده خود سازگار است در نتیجه به هیچ وجه در هنگام تعویض کیستون با چالش مواجه نخواهید شد.


بیشتر بخوانید: آشنایی با پچ پنل شیلددار


آشنایی با پچ پنل FTP:

مطمئنا تا به اینجای کار اطلاعات کافی نصب پچ پنل‌های FTP را به دست آورده‌اید به همین دلیل در این قسمت قصد داریم چند نمونه از بهترین پچ پنل‌های FTP که توسط برندهای مختلف تولید شده است را به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید که پچ پنل هایی همچون پچ پنل لگراند مدل CAT6 FTP 1U 24 Port و پچ پنل لگراند مدل CAT5e FTP 1U 24Port در این محتوا مورد بررسی قرار خواهند گرفت که شما می‌توانید با بررسی مشخصات فنی هر کدام، بر حسب نیاز خود یک نمونه از پچ پنل‌های معرفی شده را انتخاب نمایید. پس پیشنهاد می‌کنم ادامه مطلب رو با دقت بیش‌تری مطالعه کنید.

آشنایی با پچ پنل FTP
آشنایی با پچ پنل FTP

پچ پنل لگراند مدل CAT6 FTP 1U 24 Port:

اولین پچ پنل که قصد داریم به شما معرفی کنیم پچ پنل لگراند مدل CAT6 FTP 1U 24 Port است که دارای ۲۴ پورت می‌باشد و در دسته بندی CAT6 قرار دارد. این نکته را در نظر داشته باشید که شما با استفاده از این پچ پنل می‌توانید سرعت تا 10 گیگابایت بر ثانیه و پهنای باند تا 500 مگاهرتز را تجربه کنید. لازم به ذکر است بدانید که در این پچ پنل ۲۴ عدد کیستون از نوع rj45 قرار دارد. در ادامه بهتر است ذکر کنیم که این پچ پنل از نوع FTP است در نتیجه باید تمام تجهیزاتی که برای آن تهیه می‌کنید از نوع FTP باشد، برای واضح تر بودن مطلب بهتر است این نکته را بیان کنیم که در هنگام خرید کابل‌های مورد نیاز برای اتصال به این پچ پنل باید به دنبال کابل‌هایی باشید که از نوع FTP باشند و در دسته بندی CAT6 می‌باشد که این نوع از کابل هم دارای فویل و هم دارای شیلد می‌باشد.

پچ پنل لگراند مدل Cat6 FTP 1U 24 Port
پچ پنل لگراند مدل Cat6 FTP 1U 24 Port

بیشتر بخوانید: آشنایی با کیستون شبکه UTP و کاربرد‌های آن


پچ پنل لگراند مدل CAT5e FTP 1U 24Port:

دومین پچ پنل که قصد داریم در این قسمت از مقاله آشنایی با پچ پنل FTP به شما معرفی کنیم پچ پنل لگراند مدل CAT5e FTP 1U 24Port می‌باشد و همانطور که از نام آن مشخص است توسط شرکت لگراند تولید شده است. این نکته را در نظر داشته باشید که شرکت لگراند یک شرکت فرانسوی است و محصولات بسیار باکیفیت وارد بازار می‌کند به همین دلیل محصولات این شرکت جزو پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار به شمار می رود. در ادامه بهتر است بدانید که این پچ پنل دارای ۲۴ پورت از نوع RJ45 می‌باشد که در دسته بندی Cat5e قرار دارد در نتیجه سرعت و پهنای باند آن نسبت به نمونه قبلی که در دسته بندی CAT6 قرار دارد کمتر می‌باشد. در انتها این بخش بهتر است ذکر کنیم که تمام تجهیزات مورد نیاز برای اتصال به این پچ پنل باید از نوع FTP باشد.

پچ پنل لگراند مدل Cat5e FTP 1U 24Port
پچ پنل لگراند مدل Cat5e FTP 1U 24Port

جمع بندی:

در این محتوا شما با بهترین پچ پنل‌های FTP موجود در بازار آشنا شده‌اید و در حال حاضر می‌دانید که پچ پنل FTP چیست و چه کارایی هایی دارد. این نکته را در نظر داشته باشید که اطلاعات موجود در این مقاله می‌تواند به شما کمک کند تا با دید باز و آگاهی کامل برای خرید پچ پنل FTP مورد نظر خود اقدام کنید. در نتیجه امیدواریم مطالعه محتوای آشنایی با پچ پنل FTP بتواند به شما کمک کند تا شما یک خرید هوشمندانه و یک انتخاب درست را تجربه کنید.


 بیشتر بخوانید: خرید پچ پنل شبکه


 

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها