آشنایی با پچ پنل اشنایدر

آشنایی با پچ پنل اشنایدر

اشنایدر یکی از برندهای معروف موجود در بازار می‌باشد که دارای طرفداران بسیار زیادی است و جزو بهترین برند تولید کننده تجهیزات پسیو شبکه محسوب می‌شود. این نکته را در نظر داشته باشید که پس از آشنایی با پچ پنل اشنایدر متوجه خواهید شد که محصولات این شرکت دارای ویژگی‌های منحصر به فرد می‌باشند. به همین دلیل بخش اعظمی از افراد زمانی که قصد دارند سیستم‌های شرکت، سازمان و اداره را در یک شبکه قرار دهند به سراغ پچ پنل‌ اشنایدر می‌روند. شاید این سوال برای شما سوال پیش بیاید که چرا پچ پنل های اشنایدر دارای محبوبیت زیادی هستند؟ در پاسخ به این سوال بهتر است ذکر کنیم که پچ پنل‌های اشنایدر از دوام بالایی برخوردار هستند و در ساخت آن‌ها از متریال و قطعات با کیفیت استفاده شده است.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم که در این مقاله به طور کامل با پچ پنل‌های اشنایدر آشنا خواهید شد از سوی دیگر چند نمونه از بهترین پچ پنل‌های اشنایدر موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم و هر کدام را به صورت مجزا مورد بررسی قرار خواهیم داد. در نتیجه برای اینکه اطلاعات کاملی نسبت به پچ پنل‌های اشنایدر به دست بیاورید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله آشنایی با پچ پنل اشنایدر با ما در مجله برقچی همراه باشید.

فهرست:

آشنایی باپچ پنل اشنایدر و کاربرد‌های آن:

در این محتوا تصمیم گرفته ایم اطلاعات دقیق نسبت به پچ پنل‌های اشنایدر را در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه بهتر است بدانید که پچ پنل‌های اشنایدر مانند تمام پچ پنل‌های موجود در بازار در دو نوع مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند. اولین نوع پچ پنل شیلدار اشنایدر است که با عبارت STP شناخته می‌شوید، نوع دوم پچ پنل بدون‌ شیلد است که با عبارت UTP شناخته می‌شود. توجه داشته باشید که نمونه مختلف این دو نوع پچ پنل در بازار وجود دارد که بر اساس نیاز خود می‌توانید هر کدام را تهیه کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که پچ پنل‌های اشنایدر در دسته بندی‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند برای مثال بهتر است ذکر کنیم که دسته‌بندی‌های پرکاربرد CAT5، CAT5E، CAT6 و غیره می‌باشد که دارای سرعت و پهنای باند مختلفی هستند.

در ادامه محتوا آشنایی با پچ پنل اشنایدر بهتر است ذکر کنیم پچ پنل‌های اشنایدر از لحاظ تعداد پورت نیز با یکدیگر متفاوت هستند. در واقع پچ پنل‌های اشنایدر از لحاظ پورت در انواع مختلف همچون ۱۲ پورت، ۲۴ پورت، ۴۸ پورت و غیره در بازار موجود می‌باشند که پرفروش‌ترین نوع آن پچ پنل‌های 24 پورت اشنایدر می‌باشد. در انتها بهترین پچ‌پنل‌های موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد و هرکدام را مورد بررسی قرار خواهیم داد در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم ادامه محتوا را با دقت بیشتری مطالعه کنید.

آشنایی باپچ پنل اشنایدر و کاربرد‌های آن
آشنایی باپچ پنل اشنایدر و کاربرد‌های آن

بیش‌تر بخوانید: آشنایی با پچ پنل شیلددار


پچ پنل شیلددار اشنایدر CAT5E STP مدل DCEPPXXSKYXU:

اولین پچ پنل که قصد داریم به شما معرفی کنیم پچ پنل شیلددار اشنایدر Cat5e STP مدل DCEPPXXSKYXU  است که جز پرفروش‌ترین پچ پنل‌ SFTP موجود در بازار محسوب می‌شود. یکی از مباحث بسیار مهم در هنگام خرید پچ پنل تعداد پورت‌های آن می‌باشد و همانطور که می‌دانید پچ پنل‌های 24 پورت جزو محبوب‌ترین پچ پنل‌ها هستند در نتیجه بهتر است ذکر کنیم که پچ پنل شیلددار اشنایدر Cat5e STP مدل DCEPPXXSKYXU دارای ۲۴ پورت می‌باشد. اما نکته بسیار مهم در مورد این پچ پنل  پشتیبانی از ۲ یونیت مختلف است که هر یونیت آن دارای ۱۲ پورت است در نتیجه قرار دادن این پچ پنل در داخل رک بسیار آسان می‌باشد.

در ادامه آشنایی با پچ پنل اشنایدر بهتر است ذکر کنیم که این پچ پنل از سرعت بالا و پهنای باند قابل قبولی برخوردار می‌باشد زیرا در دسته‌بندی CAT5E قرار دارد. در نهایت هم بهتر است به این نکته اشاره کنیم که پچ پنل اشنایدر مدل DCEPPXXSKYXU از نوع شیلدار است در نتیجه  باعث کاهش نویز می‌گردد.

پچ پنل شیلددار اشنایدر Cat 5E STP مدل DCEPPXXSKYXU 
پچ پنل شیلددار اشنایدر Cat 5E STP مدل DCEPPXXSKYXU

بیش‌تر بخوانید: آشنایی با پچ پنل شیلددار


پچ پنل اشنایدر 24 پورت CAT6 UTP:

دومین پچ پنل که قصد داریم به شما معرفی کنیم پچ پنل اشنایدر 24 پورت CAT6 UTP است که دارای ویژگی‌های منحصر به فرد می‌باشد. در گام اول بهتر است ذکر کنیم که این پچ پنل در دسته بندی CAT6  قرار دارد. در نتیجه شما به راحتی می‌توانید سرعت ۱۰ گیگابایت بر ثانیه و پهنای باند ۲۵۰ مگاهرتز را تجربه کنید که این میزان سرعت و پهنای باند منحصر به فرد به نظر می‌رسد. در ادامه باید متذکر شویم که این پچ پنل بدون شیلد است در نتیجه نمی‌تواند میزان نویز و موج مغناطیسی را کاهش دهد در ادامه بهتر است ذکر کنیم که در این پچ پنل نگهدارنده کابل شبکه تعبیه نشده است.

این پچ پنل دارای ۲۴ عدد پورت می باشد و شما به راحتی می توانید از کیستون های Cat 5e ،Cat 6 ،UTP ،Cat 6 ،STP ،Cat 6A، Cat7 استفاده کنید. در نهایت اگر قصد خرید این پچ پنل را دارید به راحتی می‌توانید بر روی لینک پچ پنل اشنایدر 24 پورت CAT6 UTP را کلیک کرده و بعد از مطالعه دقیق مشخصات فنی برای تهیه آن اقدام کنید.

 

پچ پنل اشنایدر 24 پورت CAT6 UTP
پچ پنل اشنایدر 24 پورت CAT6 UTP

بیش‌تر بخوانید: آشنایی با پچ پنل بدون شیلد


نتیجه گیری:

همانطور که در این محتوا مطالعه کرده‌اید اطلاعات کاملی نسبت به پچ پنل‌های شرکت اشنایدر در اختیار شما قرار گرفته است و در حال حاضر شما می‌دانید که کدام یک از پچ پنل‌های موجود در بازار در سطح بالایی از کیفیت، سرعت و پهنای باند قرار دارند. در ادامه مقاله آشنایی با پچ پنل اشنایدر بهتر است ذکر کنیم که در این مقاله دو نمونه از بهترین پچ پنل‌های اشنایدر موجود در بازار به شما معرفی شده است. در نتیجه با مطالعه دقیق اطلاعات مربوط به هر پچ پنل می‌توانید یک محصول منحصر به فرد را خریداری نمایید. در انتها با کلیک بر روی لینک پچ پنل شبکه می‌توانید با مابقی پچ پنل‌های موجود در بازار آشنا شوید.

نکات مثبت

  • پشتیبانی از تمام دسته بندی ها
  • سرعت بالا
  • برند معتبر
  • قیمت مناسب

نکات منفی

  • ندارد
امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها