آشنایی با بهترین مودم فضای باز

مودم فضای باز

مودم فضای باز همانطور که از نامش پیداست برای محیط‌هایی طراحی شده است که امکان بارش برف و باران در آن وجود دارد. به همین دلیل این نوع مودم‌ها از استانداردهای ضد آب و گرد و خاک برخوردارند و همچنین قدرت آنتن آن‌ها حدودا 2 برابر مودم‌های معمولی می‌باشد تا پوشش دهی وسیع تری را برای شما فراهم کند. از این رو در این مقاله از برقچی قصد داریم به معرفی و بررسی بهترین مودم فضای باز بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

فهرست:

مودم فضای باز چیست؟

مودم‌ها متناسب با نوع کاربردی که دارند، دارای انواع مختلفی هستند. که یکی از انواع آن مودم فضای باز می‌باشد. این نوع مودم همانطور که از نامش پیداست مناسب برای فضاهای باز است. از جمله ویژگی منحصر به فردی که این نوع مودم را با دیگر انواع مودم‌ها متمایز می‌کند می‌توان به قدرت آنتن دهی بالای آن اشاره کرد. مودم فضای باز باتوجه به قدرت آنتن بالایی که دارد، پوشش دهی بالایی را برای شما فراهم می‌کند. همچنین با توجه به استانداردی که دارند، در شرایط آب و هوایی مختلف همچون باران و برف مقاوم هستند.

مودم فضای باز چیست؟
مودم فضای باز چیست؟

بیش‌تر بخوانید: بهترین مودم نزتک (3 انتخاب برتر)


معرفی بهترین مودم فضای باز:

در این بخش از مقاله به معرفی و بررسی تعدادی از بهترین مودم‌های مناسب برای فضای باز که مشخصات و ویژگی‌های کاربردی و منحصر به فردی دارند، می‌پردازیم.

مودم LTE فضای باز ییکام P11:

مودم LTE فضای باز ییکام P11 با پشتیبانی از شبکه‌های 3G و 4G، بهره مندی از قدرت آنتن بالا و همچنین استاندارد IP66 یکی از بهترین مودم‌های فضای باز موجود در بازار به شمار می‌آید. چراکه این مودم دارای آنتن داخلی با قدرت 8dBi می‌باشد و با توجه به استانداردی که دارد، در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم است. لازم به ذکر است بدانید با استفاده از پورت شبکه آن می‌توانید روتر و یا اکسس پوینت خود را به آن متصل کنید و اینترنت پرسرعت را در دیگر محیط‌های ساختمان و اداره به اشتراک بگذارید.

مودم LTE فضای باز ییکام P11
مودم LTE فضای باز ییکام P11

مودم 4g ایرانسل مدل ZW101:

دومین مودمی که در این بخش از مقاله می‌خواهیم به معرفی و بررسی آن بپردازیم، مودم 4g ایرانسل مدل ZW101 می‌باشد. این مودم نسبت به مودم قبلی دارای قدرت آنتن دهی بالاتری می‌باشد که عملکرد آن در فضای باز نیز یک سر و گردن بالاتر است. لازم به ذکر است بدانید قدرت آنتن این مودم 13dBi می‌باشد. همین امر باعث شده تا در شرایط آب و هوایی مختلف با وجود موانع، پوشش دهی وسیع و مناسبی را برای شما فراهم کند. همچنین دارای 1 عدد پورت شبکه می‌باشد که از قابلیت PoE بهره مند شده است. بدین صورت که شما می‌توانید با استفاده از کابل شبکه برق دستگاه را تامین کنید.

مودم فضای باز ایرانسل

رادیو میکروتیک LHG LTE Kit + اکسس پوینت:

در این بخش از مقاله قصد داریم راهکار و ترکیب جدیدی را جایگزین مودم فضای باز کنیم که عملکرد و پوشش دهی بسیار بالاتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. بدین صورت که شما می‌توانید با استفاده یک رادیو وایرلس همچون رادیو میکروتیک LHG LTE Kit و همچنین یک عدد اکسس پوینت تجربه بی نظیری از اینترنت را در فضای باز کسب کنید. لازم به ذکر است بدانید این رادیو وایرلس دارای پردازنده 650 مگاهرتزی، آنتن با قدرت 17dBi می‌باشد که اینترنت پرسرعت 2/3G/4G/LTE را در بستر سیم کارت فراهم می‌کند. همچنین دارای 1 عدد پورت شبکه از نوع مگابیت (10/100) می‌باشد که از قابلیت PoE برخوردار است. در نتیجه شما با استفاده از این 2 دستگاه می‌توانید سرعت وایرلس بالاتر و اینترنت پایدارتری را تجربه کنید.

رادیو میکروتیک LHG LTE Kit + اکسس پوینت
رادیو میکروتیک LHG LTE Kit + اکسس پوینت

بیش‌تر بخوانید: بهترین مودم وای فای 6 (4 انتخاب برتر)


جمع بندی:

در این مقاله از مجله برقچی به معرفی و بررسی بهترین مودم فضای باز پرداختیم و شما با پرفروش‌ترین مدل‌های آن آشنا شدید. از این رو با مطالعه این مقاله می‌توانید متناسب با نیازهای خود بهترین مودم فضای باز را از میان موارد معرفی شده، انتخاب و خریداری کنید. ممنون که تا پایان مقاله با ما همراه بودید، امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

4.3/5 - (6 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
4 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها
اکبر فلاحتی
اکبر فلاحتی
8 ماه پیش

این مودمها حتمأ باید در پشت بام ساختمان نصب بشن؟ یا میشه در ارتفاع ده متری توی تراس هم نصب و استفاده کرد؟

اسحق برهان زهی
اسحق برهان زهی
1 سال پیش

مودم معروف و پرفروش فضای باز هواوی مدل B2۳68-66 که بصورت استوک و کارکرده میبلشد رو فراموش کردید نام ببرید از همه مدلهایی که معرفی کردید به روزتر و قدرتمندتر هست اصلا بعنوان شاهکار هواوی در زمینه مودمهای outdoor میباشد

آن جی
آن جی
1 سال پیش

می خوام این مودم آخری تهیه کنم ولی نمی دونم چطوری راهنمایی نیاز، دارم. .