آشنایی با بهترین مودم دانگل (3 انتخاب برتر)

آشنایی با بهترین مودم دانگل (3 انتخاب برتر)

امروزه استفاده از اینترنت یکی از مهم‌ترین کارها برای هر فرد است که روش‌های مختلفی برای بهره مندی از آن وجود دارد. که از جمله آن‌ها می‌توان به مودم دانگل‌ها اشاره کرد. چراکه کار با این نوع مودم بسیار راحت بوده و نیازی به هیچگونه نصب یا پیکربندی و تنظیمات خاصی ندارد. بدین صورت که به راحتی می‌توان با قرار دادن سیمکارت در مودم دانگل و همچنین متصل کردن آن به پورت USB لپ تاپ و یا کامپیوتر، به اینترنت پرسرعت دست پیدا کرد. به همین دلیل در این مقاله از برقچی قصد داریم به معرفی و بررسی بهترین مودم دانگل در برندهای مختلف بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

فهرست:

مودم دانگل چیست؟

مودم دانگل یک دستگاه کوچک است که به صورت مستقیم به پورت USB لپ‌تاپ و یا کامپیوتر وصل می‌شود و امکان اشتراک‌گذاری اینترنت را بوجود می‌آورد. مودم دانگل‌ها نصب و راه‌اندازی راحتی دارند و احتیاج به تنظیمات خاصی ندارند. منبع تغذیه دانگل‌ها پورت USB است و باتری ندارند. لازم به ذکر است بدانید تنها با قرار دادن سیمکارت در مودم دانگل و همچنین متصل کردن آن به پورت USB، به راحتی می‌توانید از اینترنت 4G استفاده کنید.

بهترین برند مودم دانگل:

مودم دانگل توسط برندهای مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که هرکدام از این برندها ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی از این نوع مودم را به کاربر ارائه می‌دهند. از این رو در این بخش از مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی بهترین مودم دانگل دی لینک، هوآوی و زایکسل بپردازیم.

بهترین مودم دانگل دی لینک:

مودم دانگل 4G/LTE دی لینک مدل DWR-910M به عنوان بهترین و پرفروش‌ترین مودم دانگل دی لینک، از کیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت مناسبی برخوردار است. این مودم دانگل از تمامی شبکه‌های 2G و 3G و 4G LTE پشتیبانی می‌کند و حداکثر سرعت وایرلس 150 مگابیت بر ثانیه را فراهم می‌کند. شما با استفاده از قرار دادن سیمکارت، داخل این مودم دانگل و با اتصال آن به پورت USB لپ تاپ و کامپیوتر و یا دیگر دستگاه‌های خود، از اینترنت پرسرعت بهره مند شوید. همچنین 8 نفر به طور همزمان می‌توانند به وای‌فای این دانگل وصل شوند. آنتن‌دهی این مودم دانگل 4G نسبتا خوب است و برای مصارف عادی می‌تواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند.

بهترین مودم دانگل دی لینک
بهترین مودم دانگل دی لینک

بهترین مودم دانگل هوآوی:

مودم دانگل هوآوی مدل 820-E8372 پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین دانگل 4G در بازار ایران است. که رضایت بسیاری از کاربران خود را دریافت کرده است و قیمت کمتری نسب به سایر دانگل‌های موجود در بازار دارد. همچنین وزن این دانگل کمتر از 40 گرم است به درگاه میکرو USB مجهز و آنتن‌های پیش‌فرض آن به ‌صورت داخلی است. این دانگل دارای سه چراغ برای نمایش وضعیت شبکه است. کیفیت آنتن‌دهی بالا و صفحه تنظیمات ساده از دیگر ویژگی‌های این مودم دانگل می‌باشد.

بهترین مودم دانگل هوآوی
بهترین مودم دانگل هوآوی

بیش‌تر بدانید: بهترین مودم سیمکارتی (3 انتخاب برتر)


بهترین مودم دانگل زایکسل:

مودم دانگل زایکسل مدل WAH1604 یکی از بهترین مودم دانگل‌های زایکسل به شمار می‌آید که به راحتی در بازار ایران یافت می‌شود و چندین اپراتور موبایل هم آن را عرضه یا به کاربران پیشنهاد می‌دهند. لازم به ذکر است بدانید این مودم دانگل از حداکثر سرعت وایرلس 150 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند و به راحتی 8 الی 10 کاربر می‌توانند به آن متصل شوند. همچنین فاقد باتری داخلی بوده و جهت استفاده از آن باید به یک لپ تاپ یا کامپیوتر متصل باشد و انرژی مورد نظر خود را از طریق پورت USB دریافت نماید. در نتیجه این مودم دانگل با توجه به کیفیت ساخت و قیمتی مناسبی که دارد، از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

بهترین مودم دانگل زایکسل
بهترین مودم دانگل زایکسل

بیش‌تر بدانید: مقایسه دانگل با مودم 4G


نتیجه گیری:

در این مقاله از مجله برقچی به معرفی و بررسی بهترین مودم دانگل‌ها پرداختیم و شما با بهترین برندهای تولید کننده مودم دانگل و همچنین بهترین مدل‌های هریک آشنا شدید. از این رو با دانش کافی و اطمینان کامل می‌توانید متناسب با نیازهای خود، یکی از بهترین مودم دانگل‌ها را ثبت سفارش و خریداری کنید. ممنون که تا پایان مقاله با ما همراه بودید، امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

5/5 - (3 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها