مقایسه مودم 4G نزتک مدل 77C و 99B

مقایسه مودم 4G نزتک مدل 77C و 99B

مودم‌های نزتک جزو پرفروش‌ترین مودم‌های 4G موجود در بازار هستند. برند نزتک مودم‌های با کیفیتی را به بازار عرضه می‌کند. از سوی دیگر مودم‌های این شرکت از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. به همین دلیل ما تصمیم داریم در این مقاله به مقایسه مودم نزتک 77C و 99B بپردازیم. در ادامه مقاله با چند نمونه از ویژگی‌های مشترک این دو مودم آشنا خواهید شد. البته تمام ویژگی‌های مشترک مودم نزتک 77C و 99B به صورت کامل مورد بررسی قرار داده می‌شوند. از سوی دیگر تفاوت‌های مودم نزتک 77C و 99B را هم مورد بررسی قرار خواهیم داد. در این صورت شما به سادگی می‌توانید با دید باز و آگاهی کامل برای خرید مودم مورد نظر خود اقدام کنید. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم برای به دست آوردن اطلاعات کامل نسبت به ویژگی‌های مشترک و تفاوت‌های بین مودم نزتک 77C و 99B تا پایان این مقاله با ما در برقچی همراه باشید.

فهرست: 

بررسی ویژگی‌های مشترک مودم 4G نزتک مدل 77C و 99B

همانطور که می‌دانید بسیاری از مودم‌ها ویژگی های مشترکی با یکدیگر دارند. مودم‌های 4G نزتک مدل 77C و 99B هم از این قاعده مستثنا نیستند. برای مثال این دو مودم در برخی از موارد مانند پشتیبانی از تعداد سیم کارت توسط مودم، پشتیبانی از کارت حافظه، سرعت انتقال داده‌ها و تعداد کاربرانی که به صورت همزمان می‌توانند به این دو مودم متصل شوند از نقاط مشترک برخوردار هستند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات کامل نسبت به موارد ذکر شده پاراگراف مربوط به هر مبحث را با دقت بالا مطالعه کنید.

پشتیبانی از 1 عدد سیمکارت

یکی از نقاط مشترک بین مودم‌های 4G نزتک مدل 77C و 99B پشتیبانی از تعداد سیمکارت است. توجه داشته باشید شما تنها می‌توانید یک عدد سیمکارت به هر کدام از مودم‌های ذکر شده متصل کنید. قسمت اتصال سیمکارت در دو مودم متفاوت می‌باشد. برای مثال بهتر است بدانید که محل نصب سیمکارت مودم 4G قابل حمل نزتک مدل 77C در قسمت پشت مودم قرار است. اما محل قرار دادن سیم‌کارت در مودم 4G نزتک مدل 99B در پنل جلو و در قسمت چپ بدنه مودم قرار دارد. در انتها بهتر است به این نکته مهم هم اشاره کنیم که مودم 4G نزتک مدل 77C و 99B از  اپراتورهای همراه اول، رایتل، ایرانسل و شاتل پشتیبانی می‌کنند.

پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت 32 گیگابایت

مبحث دوم که بین مودم 4G نزتک مدل 77C و 99B مشترک می‌باشد پشتیبانی از کارت حافظه است. این دو مودم قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت را دارد.

سرعت انتقال داده ها

همانطور که می دانید سرعت انتقال داده‌ها در مودم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زیرا شما مردم را خریداری می‌کنید تا از سرعت دانلود و آپلود بالای بهره‌مند شوید. اکثر مودم‌ها از لحاظ سرعت دانلود و آپلود تفاوت دارند اما سرعت انتقال داده‌ها در مودم 4G نزتک مدل 77C و 99B یک نقطه مشترک محسوب می‌شود. زیرا سرعت دانلود در هر دو مودم ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود هم ۵۰ مگابیت بر ثانیه می‌باشد.

پشتیبانی از 1 عدد سیمکارت
پشتیبانی از 1 عدد سیمکارت

حداکثر تعداد کاربر قابل پشتیبانی

آخرین مبحث از ویژگی‌های مشترک مودم 4G نزتک مدل 77C و 99B که قصد داریم در اختیار شما قرار دهیم پشتیبانی از حداکثر تعداد کاربر است که به صورت همزمان می‌توانند به مودم متصل شوند. توجه داشته باشید مودم‌های 4G نزتک مدل 77C و 99B امکان متصل شدن ۱۰ کاربر به صورت همزمان را در اختیار شما قرار می‌دهند.


بیشتر بخوانید: آشنایی با بهترین مودم همراه


تفاوت‌های مودم 4G نزتک مدل 77C و 99B

در این قسمت از مقایسه مودم نزتک 77C و 99B قصد داریم مواردی را ذکر کنیم که در این دو مودم مشترک نیستند. برای مثال ظرفیت باتری مودم نزتک 77C و مودم نزتک 99B با یکدیگر متفاوت می‌باشند. این نکته را هم در نظر داشته باشید که یکی از مدل‌های ذکر شده امکان استفاده به عنوان پاور بانک را دارد. در نتیجه ما تصمیم گرفته‌ایم این دو مبحث را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم پاراگراف مربوط به هر موضوع را به صورت مجزا مطالعه کنید.

تفاوت‌های مودم 4G نزتک مدل 77C و 99B
تفاوت‌های مودم 4G نزتک مدل 77C و 99B

ظرفیت باتری

در این قسمت از مقاله مقایسه مودم نزتک 77C و 99B قصد داریم اطلاعاتی را نسبت به قدرت باتری مودم همراه در اختیار شما قرار دهیم زیرا قدرت باتری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در واقع یکی از پارامترهای اصلی که هر شخص در هنگام خرید مودم 4G به آن توجه می‌کند میزان قدرت باتری است. زیرا اگر باتری مودم 4G از قدرت کمی برخوردار باشد فرد را دائما با چالش کمبود شارژ مواجه می‌کند. مودم نزتک 77C از یک باتری لیتیوم 2100 میلی آمپر برخوردار است که این میزان از قدرت باتری برای یک مودم همراه در سطح متوسط می‌باشد. اما مودم نزتک 99B دارای یک باتری 6000 میلی آمپر است که قدرت فوق العاده ای محسوب می‌شود. توجه داشته باشید که این میزان از حجم باتری باعث موجب می‌گردد تا شما به هیچ وجه با کمبود شارژ باتری مواجه نشوید.

امکان استفاده از دستگاه به عنوان پاوربانک

اگر به دنبال یک مودم هستید که بتواند به عنوان پاور بانک هم به شما خدمات بدهد بهترین انتخاب برای شما مودم نزتک 99B است. توجه داشته باشید که این مودم با برخورداری از باتری 6000 میلی آمپری می‌تواند یک پاور بانک قوی برای شما محسوب می‌شود. البته بهتر است به این نکته هم اشاره کنیم که در مودم نزتک 99B یک عدد پورت USB تعبیه شده است که شما به راحتی می‌توانید از طریق آن، تلفن همراه و تجهیزات دیگر را شارژ نمایید.


بیشتر بخوانید: مقایسه مودم 4G نزتک مدل 99C و 99DX


نتیجه گیری

در مقاله مقایسه مودم نزتک 77C و 99B اطلاعات کاملی را نسبت به ویژگی‌های مشترک و تفاوت‌های این دو مودم به دست آورده‌اید. این نکته را در نظر داشته باشید که مودم نزتک 77C و 99B جزو پرفروش‌ترین مودم‌های موجود در بازار هستند. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم برای خرید مودم نزتک 77C و مودم نزتک مدل 99B از طریق لینک درج شده که مربوط به وب‌سایت برقچی است اقدام کنید. زیرا وب‌سایت برقچی با در اختیار داشتن بستر اختصاصی فروش و حق واردات می‌تواند محصول مورد نظر را زیر قیمت بازار در اختیار شما قرار دهد.

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها