معیارهای انتخاب مودم فیبر نوری

معیارهای انتخاب مودم فیبر نوری

خرید مودم فیبر نوری دارای مراحل مختلفی است. اما بسیاری از افراد بر این باور هستند که برای خرید مودم فیبر نوری نیاز به در نظر گرفتن هیچ گونه پارامتر و معیاری نیست. اما بهتر است بدانید که برای خرید مودم فیبر نوری باید معیارهای خاصی را در نظر داشته باشید. در این صورت است که شما می‌توانید یک انتخاب درست و خرید هوشمندانه را تجربه کنید. ما فرض را بر این اصل می گذاریم که شما اطلاعاتی نسبت به این پارامترها در اختیار ندارید. به همین دلیل ما تصمیم گرفته‌ایم در این مقاله معیارهای انتخاب مودم فیبر نوری را یک به یک معرفی کرده و مورد بررسی قرار دهیم. پس پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی کامل با معیارهای انتخاب مودم فیبر نوری تا پایان این مقاله با ما در مجله برقچی همراه باشید.

فهرست:

آیا انتخاب برند مودم فیبر نوری اختیاری است؟

این سوال یکی از متداول‌ترین سوالاتی است که توسط بسیاری از کاربران مطرح می‌شود. در پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم که انتخاب برند مودم فیبر نوری اختیاری است. اما قبل از خرید مودم فیبر نوری باید این مساله را در نظر بگیرید که آیا OLT منطقه مخابراتی محل مورد نظرتان با برند مودم فیبر نوری شما یکسان است یا خیر. برای اینکه از این مسئله اطلاع پیدا کنید باید به سراغ مخابرات‌ منطقه خود بروید و این سوال را مطرح کنید. اگر OLT مخابرات منطقه شما با برند مودم مورد نظرتان یکسان بود با خیالی آسوده آن را خریداری کنید.


بیشتر بخوانید: مودم فیبر نوری چیست؟


معیارهای انتخاب مودم فیبر نوری برای خانه

قبل از خرید مودم باید به معیارهای انتخاب مودم فیبر نوری توجه کنید. برای مثال یک مودم تک بانده برای مصارف خانگی مناسب است زیرا وجود دیوارها و موانع در خانه باعث می‌شود تا شما نتوانید از باند ۵ گیگاهرتز بهره ببرید. از سوی دیگر مودمی که دارای یک عدد پورت تلفن باشد هم برای مصارف خانگی مناسب است. در واقع بهتر است اینگونه بگوییم که برای خرید مودم فیبر نوری نیاز نیست هزینه زیادی را بابت قابلیت‌های بی استفاده مودم بپردازید.

با این تفاسیر چه مودم فیبر نوری برای خانه خوبه؟

اگر به دنبال بهترین مودم برای مصارف خانگی هستید. بهتر است بدانید مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8145V5 با داشتن ویژگی‌های متعدد بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود. لازم به ذکر است بدانید این مودم دارای دو عدد آنتن با قدرت 5 دسی‌بل، ۴ عدد پورت شبکه با سرعت گیگابیتی و داشتن پورت USB برای اشتراک گذاری مطالب جزو فروش‌ترین مودم‌های فیبر نوری موجود در بازار محسوب می‌شود. لازم به ذکر است بدانید که این محصول یک مودم دوبانده است که سرعت وایرلس آن در فرکانس 2.4 گیگاهرتز حدود به 300 مگابیت بر ثانیه می‌باشد. از سوی دیگر سرعت آن در فرکانس ۵ گیگاهرتز ۸۶۶ مگابیت بر ثانیه است. در مجموع این میزان از سرعت بسیار خوب و قابل قبول می‌باشد. اگر قصد دارید این مودم را خریداری کنید تنها کافی است بر روی لینک خرید مودم فیبر نوری دوبانده هوآوی HS8145V5 کلیک نمایید.

 

با این تفاسیر چه مودم فیبر نوری برای خانه خوبه؟
با این تفاسیر چه مودم فیبر نوری برای خانه خوبه؟

بیش‌تر بخوانید: جدیدترین مودم های فیبر نوری، انتخاب های مناسب برای سال 1401


معیارهای انتخاب مودم فیبر نوری برای شرکت

برای خرید مودم‌های شرکتی هم باید معیارهای خاصی را در نظر داشته باشید. برای مثال یکی از ویژگی‌هایی که مودم فیبر نوری مخصوص شرکت باید داشته باشد دو‌بانده بودن است. در واقع باید مودمی را خریداری کنید که از فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز پشتیبانی کند. از سوی دیگر وجود پورت شبکه با سرعت گیگابیت یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که باید حتماً در مودم فیبر نوری مخصوص شرکت وجود داشته باشد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که  مودم فیبر نوری مناسب برای شرکت باید حداقل دارای دو عدد پورت تلفن باشد البته اگر مودمی را مشاهده کردید که 4 عدد پورت تلفن دارد حتما آن را بخرید.

با این تفاسیر چه مودم فیبر نوری برای شرکت خوبه؟

مودمی که برای استفاده در شرکت مناسب است مودم فیبر نوری هوآوی مدل MA5675 (۴ خط تلفن) می‌باشد. این مودم دارای ویژگی‌های متعددی است. برای مثال دارای ۴ پورت شبکه با سرعت گیگابایت، ۴ عدد پورت تلفن و ۱ عدد پورت USB برای شر کردن اطلاعات می‌باشد. سرعت وایرلس در این مودم ۱۳۰ مگابیت بر ثانیه است. این مودم در حال حاضر جزو پرفروش ترین مودم‌های موجود در بازار است که مناسب برای شرکت می‌باشد. اگر قصد دارید برای خرید این مودم اقدام کنید پیشنهاد می‌کنیم بر روی لینک مودم فیبر نوری هوآوی مدل MA5675 (۴ خط تلفن) کلیک نمایید.

با این تفاسیر چه مودم فیبر نوری برای خانه خوبه؟
با این تفاسیر چه مودم فیبر نوری برای خانه خوبه؟

بیش‌تر بخوانید: بهترین مودم فیبر نوری (5 انتخاب برتر)


جمع بندی

در این مقاله اطلاعات کاملی نسبت به مودم فیبر نوری مناسب برای مصارف خانگی و مناسب برای شرکت به دست آورده‌اید. حال می‌دانید که معیارهای انتخاب مودم فیبر نوری چیست. لازم به ذکر است بدانید ما در این مقاله دو نمونه از بهترین مودم‌‌های فیبر نوری را به شما معرفی کرده‌ایم. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم برای خرید مودم مورد نظر خود به وب سایت برقچی مراجعه کنید زیرا این وب سایت با داشتن بستر اختصاصی فروش و حق واردات شرایط را به گونه‌ای فراهم کرده تا شما محصول مورد نظرتان را زیر قیمت بازار خریداری نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها