بهترین برند اکسس پوینت در بازار ایران

بهترین برند اکسس پوینت در بازار ایران

اکسس پوینت یکی از مهم‌ترین تجهیزات شبکه است که کاربردهای فراوانی دارد. این دستگاه برای پوشش دادن فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال از اکسس پوینت‌ها بیش‌تر در فضاهایی همچون کارخانجات، ادارات و شرکت‌ها استفاده می‌شود. از این رو بهتر است بدانید در این مقاله قصد داریم اطلاعات دقیقی نسبت به بهترین برند اکسس پوینت در بازار ایران در اختیار شما قرار دهیم. توجه داشته باشید برندهای زیادی در جهان وجود دارند که در زمینه تولید اکسس پوینت فعالیت می‌کنند. اما 5 برند معتبر در جهان وجود دارند که اکسس پوینت‌های با کیفیت و منحصر به فردی را طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌کنند. در ادامه مقاله شما را با این 5 برند آشنا می‌کنیم تا بتوانید بهترین اکسس پوینت موجود در بازار را خریداری کنید. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با بهترین اکسس پوینت‌ها موجود در بازار تا پایان این مقاله با ما در برقچی همراه باشید.

فهرست:

معرفی بهترین برند اکسس پوینت

در این قسمت از مقاله بهترین برند اکسس پوینت در بازار ایران قصد داریم شما را با برند‌های تولید کننده اکسس پوینت که در سراسر جهان از محبوبیت و مقبولیت بالایی برخوردارند آشنا کنیم. توجه داشته باشید که شرکت میکروتیک، یوبیکیوتی، دی لینک، تی پی لینک و تندا در حال حاضر ۵ برند برتر در حوزه تولید اکسس پوینت محسوب می‌شوند. این شرکت‌ها تا به امروز محصولات بسیار با کیفیتی را به بازار عرضه کرده‌اند. در ادامه مقاله قصد داریم محصولات این شرکت‌ها را به شما معرفی کنیم و مشخصات فنی آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. در این صورت شما به راحتی می‌توانید نسبت به محصولات آگاهی پیدا کرده و یک انتخاب درست را تجربه نمایید.

بهترین اکسس پوینت میکروتیک

برند میکروتیک یکی از معروفترین برندهای تولیدکننده تجهیزات شبکه محسوب می‌شود. این شرکت در حوزه تولید مودم، روتر و انواع تجهیزات شبکه فعالیت می‌کند. یکی از بهترین دستگاه‌هایی که توسط این برند تولید می‌شود اکسس پوینت است. به همین دلیل ما این شرکت را در لیست بهترین برند اکسس پوینت در بازار ایران قرار داده‌ایم. توجه داشته باشید که اکسس پوینت میکروتیک مدل cAP ac در حال حاضر یکی از بهترین اکسس پوینت‌ها موجود در بازار محسوب می‌شود. اگر قصد دارید اطلاعات بیش‌تری نسبت به اکسس پوینت میکروتیک مدل cAP ac به دست بیاورید پیشنهاد می‌کنیم پاراگراف بعد را مطالعه کنید. زیرا در پاراگراف بعد این اکسس پوینت را به طور کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اکسس پوینت میکروتیک مدل cAP ac

اکسس پوینتی که تصویر آن را در قسمت زیر مشاهده می‌کنید یکی از بهترین اکسس پوینت‌های موجود در بازار است که طرفداران بسیار زیادی دارد. از سوی دیگر مشخصات فنی این اکسس پوینت در سطح بالایی قرار است. این نکته را در نظر داشته باشید اکسس پوینت میکروتیک مدل cAP ac از یک پردازنده ۴ هسته با قدرت پردازش 716 مگاهرتز برخوردار می‌باشد. حافظه رم در این دستگاه ۱۲۸ مگابایت و حافظه ذخیره سازی آن ۱۶ مگابایت است. یکی از مهمترین ویژگی‌های این اکسس پوینت پشتیبانی از وای فای نسل ۵ می‌باشد که بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است. اکسس پوینت میکروتیک مدل cAP ac یک اکسس پوینت دو بانده می‌باشد و از دو فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. قدرت آنتن دهی 5dBi است. در انتها بهتر است به سرعت انتقال داده این اکسس پوینت اشاره کنیم زیرا از اهمیت زیادی برخوردار است. شایان ذکر است بدانید که سرعت انتقال داده‌ها در این اکسس پوینت در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز حدود ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و در فرکانس 5 گیگاهرتز حدود به 867 مگابیت بر ثانیه است.

اکسس پوینت میکروتیک مدل cAP ac
اکسس پوینت میکروتیک مدل cAP ac

بیش‌تر بخوانید: راهنمای خرید اکسس پوینت


بهترین اکسس پوینت یوبیکیوتی

آیا تا به امروز نام برند یوبیوکیوتی را شنیده اید؟ یوبیوکیوتی یکی از بهترین اکسس پوینت های موجود در بازار را تولید می‌کند. برای مثال اکسس پوینت بی سیم یوبیکیوتی مدل UniFi AP-AC-LR یکی از بهترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود که دارای مشخصات فنی قابل قبولی است و قیمت مناسبی هم دارد. اگر قصد دارید برای خرید اکسس پوینت یوبیوکیوتی اقدام کنید پیشنهاد می‌کنیم مشخصات فنی اکسس پوینت بی‌سیم یوبیکیوتی مدل UniFi AP-AC-LR که در پاراگراف بعد ذکر شده است را با دقت مطالعه کنید.

اکسس پوینت بی سیم یوبیکیوتی مدل UniFi AP-AC-LR

ویژگی‌های اکسس پوینت بی‌ سیم یوبیکیوتی مدل UniFi AP-AC-LR بسیار زیاد است. در گام اول بهتر است به قابلیت POE موجود در این اکسس پوینت اشاره کنیم که دارای 1 عدد پورت شبکه با سرعت گیگابیت می‌باشد. از سوی دیگر حداکثر سرعت وایرلس در این اکسس پوینت ۱۳۰۰ مگابیت بر ثانیه است که سرعت قابل توجه‌ای می‌باشد. در ادامه بهتر است به پشتیبانی این دستگاه از فرکانس ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز اشاره کنیم که در باند فرکانسی ۲.۴ گیگاهرتز سرعت انتقال داده‌ها ۴۵۰ مگابایت بر ثانیه می‌باشد و در باند فرکانسی ۵ گیگاهرتز حدود به 867 مگابیت بر ثانیه سرعت دارد. همانطور که می‌دانید قدرت آنتن دهی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است در نتیجه بهتر است بدانید که قدرت آنتن دهی این دستگاه 6dBi می‌باشد و به راحتی می‌تواند فضای مورد نظر شما را پوشش دهد.

اکسس پوینت بی سیم یوبیکیوتی مدل UniFi AP-AC-LR

بهترین اکسس پوینت تی پی لینک

مطمئناً هر شخص تا به امروز برای یک بار هم که شده نام برند تی‌ پی‌ لینک را شنیده است. شرکت تی پی لینک در حوزه تجهیزات شبکه شهرت بسیار زیادی دارد. مخصوصاً مودم‌های این شرکت جزو پرطرفدارترین مودم‌های موجود در بازار محسوب می‌شوند. اما بهتر است بدانید که اکسس پوینت‌های شرکت تی پی لینک هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. برای مثال اکسس پوینت تی پی لینک مدل TL-WA801ND V5 یکی از پرفروش‌ترین اکسس پوینت‌ها موجود در بازار است که قیمت بسیار مناسبی دارد و از مشخصات فنی قابل قبولی برخوردار می‌باشد. برای آشنایی بیش‌تر با مشخصات فنی اکسس پوینت تی پی-لینک مدل TL-WA801ND V5 پیشنهاد می‌کنیم در ادامه محتوا و ما همراه باشید.


بیش‌تر بخوانید: تفاوت آنتن و رادیو وایرلس


اکسس پوینت تی پی-لینک مدل TL-WA801ND V5

در این قسمت از مقاله قصد داریم اکسس پوینت تی پی-لینک مدل TL-WA801ND V5 را مورد بررسی قرار دهیم تا شما اطلاعات کاملی نسبت به مشخصات فنی این اکسس پوینت به دست بیاورید. در ابتدا بهتر است بدانید این اکسس پوینت تک‌بانده می‌باشد و از باند فرکانسی ۲.۴ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. حداکثر سرعت انتقال داده‌ها در این اکسس پوینت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه است که سرعت قابل قبولی محسوب می‌شود. از سوی دیگر دارای قابلیت PoE می‌باشد. در انتها بهتر است ذکر کنیم که این اکسس پوینت جزو ارزان‌ترین اکسس پوینت های موجود در بازار است و از سیستم عامل‌های ویستا، xp، ویندوز، مک و لینوکس پشتیبانی می‌کند. در نتیجه شما برای استفاده از آن هیچ محدودیتی در مورد سیستم عامل نخواهید داشت.

اکسس پوینت تی پی-لینک مدل TL-WA801ND V5
اکسس پوینت تی پی-لینک مدل TL-WA801ND V5

بهترین اکسس پوینت دی لینک

شرکت دی لینک یک شرکت تایوانی است که در حوزه تولید تجهیزات مخابراتی و شبکه فعالیت می‌کند. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۹۸۶ در تایوان را آغاز کرده است. نام این شرکت در ابتدا داتکس سیستم بود که در سال ۱۹۹۴ به نام دی لینک تغییر نام داد. مودم‌های شرکت دی لینک در ایران بسیار محبوب هستند. اما ما در این مقاله قصد داریم روتر اکسس پوینت بی‌ سیم دی لینک مدل DAP-1360 را مورد بررسی قرار دهیم زیرا بسیاری از افراد به دنبال بهترین برند اکسس پوینت در بازار ایران می‌باشند.

روتر اکسس پوینت بی‌ سیم دی لینک مدل DAP-1360

روتر اکسس پوینتی که تصویر آن را در قسمت زیر مشاهده می‌کنید دارای 1 عدد پورت شبکه LAN می‌باشد. از ۲ عدد آنتن با قدرت 2dBi برخوردار است و از باند فرکانسی ۲.۴ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. اگر سرعت پورت شبکه برای شما اهمیت دارد بهتر است ذکر کنیم که سرعت پورت شبکه روتر اکسس پوینت بی‌ سیم دی لینک مدل DAP-1360 از نوع مگابیت می‌باشد. توجه داشته باشید که این روتر اکسس پوینت قیمت بسیار مناسبی دارد و جزو محصولات با کیفیت و پرفروش موجود در بازار محسوب می‌شود.

روتر اکسس پوینت بی‌ سیم دی لینک مدل DAP-1360
روتر اکسس پوینت بی‌ سیم دی لینک مدل DAP-1360

بهترین اکسس پوینت تندا

آخرین شرکتی که قصد داریم به شما معرفی کنیم شرکت تندا است که محصولات بسیار با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. شرکت تندا یک شرکت چینی است. این شرکت در حوزه تولید تجهیزات اکتیو مانند سوئیچ شبکه، مودم، روتر، اکسس پوینت و غیر فعالیت می‌کند به همین دلیل قصد داریم در انتها مقاله بهترین برند اکسس پوینت در بازار ایران یکی از بهترین اکسس پوینت‌های این برند را هم مورد بررسی قرار دهیم. شایان ذکر است بدانید که در حال حاضر بهترین اکسس پوینت این شرکت، اکسس پوینت بی سیم 300Mpbs تندا مدل AP5 می‌باشد که در ادامه مقاله با آن بیش‌تر آشنا خواهید شد.

اکسس پوینت بی سیم 300Mpbs تندا مدل AP5

تصویری که در قسمت زیر مشاهده می‌کنید مربوط به اکسس پوینت بی سیم 300Mpbs تندا مدل AP5 می‌باشد. این اکسس پوینت دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است. برای مثال بهتر است به وجود ۳ عدد آنتن با قدرت 5dBi اشاره کنیم که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. از سوی دیگر سرعت وایرلس آن 300 مگابایت بر ثانیه است که برای بسیاری از افراد یک مقوله مهم محسوب می‌شود. پشتیبانی از فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و قابلیت PoE جزو بارزترین ویژگی‌های این اکسس پوینت محسوب می‌شود.

اکسس پوینت بی سیم 300Mpbs تندا مدل AP5 + بررسی
اکسس پوینت بی سیم 300Mpbs تندا مدل AP5

بیش‌تر بخوانید: بهترین مودم هوآوی Huawei (5 انتخاب برتر)


نتیجه گیری

در این مقاله از مجله برقچی اطلاعات دقیقی نسبت به بهترین برند اکسس پوینت در بازار ایران در اخیتار شما قرار داده‌ایم. شما با مطالعه این مقاله با بهترین اکسس پوینت‌هایی که توسط برند‌های میکروتیک، یوبیوکیوتی، تی پی لینک، دی لینک و تندا) تولید شده‌اند آشنا شده‌اید که می‌تواند در خرید شما تاثیر مستقیم بگذارد. در نهایت امیدواریم محتویات این مقاله بتواند در هنگام خرید اکسس پونت به شما کمک شایانی کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها