معرفی 5 مودم برتر در بازار جهانی

معرفی-5-مودم-برتر-در-بازار-جهانی

در این مقاله قصد داریم موضوع معرفی 5 مودم برتر در بازار جهانی (برترین برندهای مودم) را مورد بررسی قرار دهیم. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مودم اینترنت یکی از پر کاربرد‌ترین وسیله‌های زندگی به حساب می‌آید. در ادامه برقچی مطالب مهمی در این رابطه ارائه خواهد داد و همچنین به معرفی 5 مودم برتر در بازار جهانی (برترین برندهای مودم) می‌پردازیم.

فهرست:

در رابطه با اینترنت و کاربرد آن در زندگی روزمره نیازی به بیان مطلب خاصی نیست، کافی است اندکی به فعالیت‌های روزمره خود دقت کنید، در طی روز چند ساعت برای انجام کارهای خود، مانند تماس گرفتن، ارسال پیام، ارسال تصویر و کلیپ، جستجو برای یافتن مطلب مورد نیاز خود در موتور‌های جستجو‌گر و بسیاری دیگر از موارد به اینترنت نیاز دارید؟

حتما با کمی تفکر می‌توان به این نتیجه رسید که زندگی در عصر حاضر با استفاده از اینترنت گره خورده است و بدون آن نمی توان بسیاری از کارها را انجام داد. برای دسترسی به اینترنت راه‌های مختلفی وجود دارد، اما یکی از بهترین راه‌ها که هزینه کمی دارد و البته سرعت انتقال اطلاعات هم در آن بالا است، استفاده از مودم‌ها می‌باشد.

معرفی 5 مودم برتر در بازار جهانی
معرفی 5 مودم برتر در بازار جهانی

به همین منظور قصد داریم در این مطلب به معرفی 5 مودم برتر در بازار جهانی (برترین برندهای مودم) بپردازیم، تا اگر قصد خرید مودمی برای خود دارید، با اطلاعاتی کامل و جامع این کار را انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم که ادامه مطالب را از دست ندهید، زیرا حاوی اطلاعات مهم و کاربردی برای شما است، پس با ما همراه باشید.

معرفی برترین برند‌های مودم در بازار جهانی

در ابتدا باید به این موضوع بسیار مهم اشاره کنیم که در سراسر جهان مودم‌های بسیاری وجود دارد که هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاصی است. در این مطلب فقط به ذکر 5 مورد از بهترین مودم ها جهان می‌پردازیم و البته مدلی خاص را معرفی نخواهیم کرد، بلکه شرکت تولید کننده این مودم را معرفی می‌کنیم، با معرفی 5 مودم برتر در بازار جهانی (برترین برندهای مودم) با ما همراه باشید.

مودم‎‌های D-LINK:

در لیست بهترین مودم‌های جهان رتبه نخست به شرکت D-LINK می‌رسد. در رابطه با این شرکت باید بگوییم که فعالیت تجاری خود را از سال 1986 آغاز کرده است، اما توجه داشته باشید که این شرکت تایوانی در هشت سال نخست فعالیت خود نامی دیگر داشت و با نام داتکس شناخته می‌شد.

اگر چه شرکت D-LINK در کشور تایوان قرار دارد، اما شرکت چند ملیتی است و 127 نمایندگی در جهان دارد. شرکت D-LINK یکی از بزرگ‌ترین و معتبر‌ترین شرکت ها در ساخت تجهیزات شبکه و مخابرات به حساب می‌آید. در رابطه با مودم‌های این شرکت باید بگوییم که ویژگی‌های منحصر به فردی دارند، در ادامه این ویژگی‌ها را ذکر خواهیم کرد.

  • نصب و راه‌اندازی مودم‌های D-LINK بسیار آسان است و هر کسی بدون نیاز به دانشی خاص می‌تواند این کار را انجام دهد.
  • در هنگام استفاده از مودم‌های D-LINK خط تلفن شما مشغول نخواهد شد.
  • توجه داشته باشید که برای استفاده از مودم‌های D-LINK نیازی به پرداخت هزینه تلفن ندارید.
  • استفاده کنندگان از مودم‌های D-LINK می توانند به طور همزمان از تلفن و اینترنت استفاده کنند.
  • مودم‌های D-LINK قابلیت پشتیبانی از اینترنت پر‌سرعت را دارند.

معرفی-5-مودم-برتر-در-بازار-جهانی

مودم‌های Netgear:

در ادامه معرفی 5 مودم برتر در بازار جهانی (برترین برندهای مودم) باید به این مورد اشاره کنیم که مودم‌های شرکت Netgear رتبه دوم در این لیست را به خود اختصاص داده‌اند. شرکت Netgear در کالیفرنیا آمریکا واقع شده است و شروع فعالیت‌های آن در سال 1996 می‌باشد. نکته بسیار مهمی که در رابطه با مودم‌های Netgear در ایران باید به آن توجه داشته باشید این است که خرید آن گاهی با زحمت همراه است، زیرا این شرکت در ایران نمایندگی ندارد، مگر آن که بتوانید به صورت اینترنتی آن را خریداری کنید. در ادامه ویژگی‌های مودم‌های Netgear را شرح خواهیم داد.

  • در تنظیمات مودم‌های شرکت Netgear، به طور پیش فرض VPN وجود دارد.
  • 15 کاربر می‌توانند به طور همزمان به این مودم‌ها متصل شوند.
  • مودم‌های شرکت Netgear امنیت بسیار بالایی دارند.
  • انتقال اطلاعات با استفاده از مودم‌ها Netgear در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود، زیرا این مودم‌ها سرعت بالایی دارند.

معرفی-5-مودم-برتر-در-بازار-جهانی

مودم های Cisco-Linksys:

در ادامه معرفی 5 مودم برتر در بازار جهانی (برترین برندهای مودم) به مودم‌های Cisco-Linksys می‌رسیم، این مودم‎ها در شرکت سیسکو آمریکا طراحی و تولید شده‌اند. شرکت سیسکو آمریکا یکی از معتبر‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید تجهیزات شبکه به حساب می‌آید که محصولات آن کیفیت بالایی دارند. در ادامه ویژگی‌های مثبت مودم‌های Cisco-Linksys را شرح خواهیم داد.

  • این مودم‌ها پورت‌های USB دارند.
  • مودم‌های Cisco-Linksys دارای دو باند هستند.
  • مودم‌های Cisco-Linksys قابلیت پشتیبانی از VDSL را دارند.
  • این مودم‌ها با استاندارهای AC750 کاملا منطبق می‌باشند.
  • مودم‌های Cisco-Linksys سرعت بالایی در انتقال اطلاعات دارند.

برای مطالعه‌ی بیشتر: معرفی کامل برند سیسکو (Cisco) و بررسی تاریخچه آن


معرفی-5-مودم-برتر-در-بازار-جهانی

مودم های TP-Link:

چهارمین مودمی که قصد معرفی آن را داریم، مودم‌های شرکت TP-Link است. در ایران مودم‌های TP-Link شهرت خاصی دارند که البته مزیت‌های منحصر به فرد این مودم‌ها سبب این شهرت شده است. در رابطه با شرکت TP-Link باید به این مورد اشاره کنیم که در سال 1996 در کشور چین فعالیت خود را آغاز کرده است. در ادامه ویژگی‌های مودم‌های TP-Link را شرح خواهیم داد.

  • مودم‌های TP-Link قیمت مقرون به صرفه ای دارند.
  • شرکت TP-Link در ایران نمایندگی‌های فعال و معتبری دارد.
  • نحوه آنتن‌دهی مودم‌های TP-Link فوق العاده است.

برای مطالعه‌ی بیشتر: نحوه دسترسی به سایت تی پی لینک جهت تنظیمات مودم تی پی لینک


معرفی-5-مودم-برتر-در-بازار-جهانی

مودم های Huawei:

در ادامه بحث معرفی 5 مودم برتر در بازار جهانی (برترین برندهای مودم) به مودم‌های Huawei می‌رسیم. شرکت Huawei فعالیت خود را از سال 1987 در کشور چین آغاز کرده است، در ادامه ویژگی‌های مودم‌های Huawei را شرح خواهیم داد.

  • شرکت Huawei در ایران نمایندگی‌های معتبری دارند.
  • قیمت مودم‌های Huawei مناسب و مقرون به صرفه است.

در این مقاله به معرفی 5 مودم برتر در بازار جهانی (برترین برندهای مودم) پرداختیم، امیدوارم از خواندن آن لذت برده باشید.

1/5 - (2 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها
ابوالفضل رحمتزاد
ابوالفضل رحمتزاد
2 سال پیش

asus??!!!