بهترین بازی های اندروید 2021

بهترین بازی های اندروید 2021

در این مقاله از مجله برقچی قصد داریم به معرفی بهترین بازی های اندروید 2021 بپردازیم. امروزه با پیشرفت روزافزون گوشی‌های هوشمند، بازی‌های اندرویدی همانند بازی‌های کامپیوتری نیز راه خود را میان سرگرمی‌های پرطرفدار باز کرده‌اند. در این چند سال اخیر بازی‌های گوشی هوشمند، محبوبیت بالایی میان کاربران پیدا کرده‌است به طوری که روزانه بر تعداد افرادی که مقدار زیادی از وقتشان را صرف بازی‌های موبایل می‌کنند، افزوده می‌شود. در این مقاله سعی کردیم فهرستی از بهترین و پرطرفدارترین بازی‌های اندرویدی 2021 گردآوری کنیم.

فهرست:

بازی Call of Duty Mobile:

بازی Call of Duty Mobile
بازی Call of Duty Mobile

کال آف دیوتی موبایل یکی از بهترین بازی‌های اندروید است تمام چیزی که از یک بازی اکشن و تیراندازی آنلاین چند نفره انتظار دارید را در خود دارد همچنین همانند دیگر بازی‌های آنلاین می‌توانید با بازیکنانی از سراسر جهان رقابت کنید. همه شخصیت‌ها و سلاح‌ها بدون تغییر در دسترس شماست همچنین چندین حالت مختلف از جمله PVP پنج نفره، حالت زامبی و … در بازی گنجانده شده که به شما قدرت انتخاب بیشتری را می‌دهد.

همچنین این بازی از گرافیک بهینه و واقع گریانه ‌ای بهره می‌برد و به واسطه‌ی وجود تنظیمات گرافیکی، بازی می‌تواند روی موبایل‌های میان‌رده و پایین رده نیز اجرای مناسبی داشته باشد. علاوه‌بر این اگر اندروید ۹ به  بالا دارید می‌توانید از کنترلر‌های کنسول بازی پلی استیشن 5 و ایکس باکس وان نیز برای انجام بازی استفاده کنید.

بازی GRID Autosport:

بازی GRID Autosport
بازی GRID Autosport

گرید اتواسپورت بدون شک یکی از محبوب ترین بازی‌های سبک اتومبیل رانی می‌باشد که در آن شما می‌توانید تجربه هیجان انگیز ترین و واقعی ترین رانندگی را در گوشی اندروید خود تجربه کنید همچنین می‌توانید با دیگر کاربران سراسر جهان نیز رقابت کنید.

در این بازی بیش از 100 عدد ماشین و 100 عدد پیست متفاوت برای مسابقه وجود دارد که همگی در بالاترین سطح کیفیت طراحی شده‌اند. از این رو برای اجرای بازی نیاز به دستگاهی قدرتمند دارید. بازی گرید اتو‌اسپرت علاوه بر کنترل‌های لمسی معمول، قابلیت اتصال به کنترلر‌های کنسولی و یا حتی فرمان رانندگی را نیز دارد.

در این نسخه می توانید در پیست‌های کاملا سه بعدی داخل یا خارج شهر و همچنین جاده‌های آسفالت و خاکی در رویداد‌های گوناگون به رقابت بپردازید. نوع مسابقات تقریبا شامل تمام سبک‌ها می شود، از مسابقات خیابانی گرفته تا دریفت، درگ و تورینگ در GRID Autosport قابل بازی هستند.


بیش‌تر بخوانید: بهترین گوشی مخصوص بازی شیائومی بلک شارک 4 (Xiaomi Black Shark 4)


بازی Minecraft:

بازی Minecraft
بازی Minecraft

Minecraft عنوان یکی از محبوب ترین و البته مدرن ترین بازی‌های پیکسلی چند سال اخیر است. این بازی از استودیوی بازی‌سازی Mojang می‌باشد که برای سیستم عامل‌های مختلف عرضه شده است.

در بازی ماینکرافت شما به صورت آزادانه به ساخت و ساز می‌پردازید و یک شهر رویایی با تمام امکانات و به زیباترین شکل ممکن را آماده می‌کنید. به طور کلی می‌توانید به هر آنچه که می‌خواهید و در فکرتان است دست پیدا کنید و خودتان آن را بسازید.

ویژگی جالبی که ماین کرافت را از سایر بازی‌های ساخت و ساز جدا می‌کند گستردگی قلمرو است، بدین معنی که کار شما تنها به ساخت یک خانه یا قلعه ختم نمی‌شود و در واقع در حال ساخت یک جهان جدید هستید. همین ویژگی منحصر به فرد شما را برای مدت طولانی مشغول این بازی می‌کند به طوری که متوجه گذر زمان نمی‌شوید.

بازی Need for Speed most wanted:

بازی Need for Speed most wanted
بازی Need for Speed most wanted

اگر از طرفداران بازی‌های ماشین‌سواری باشید، بدون شک نام Need for Speed به گوشتان خورده‌است. Need for Speed Most Wanted بازی فوق العاده زیبا با گرافیک عالی و خیره کننده در سبک بازی‌های ماشین سواری و مسابقه‌ای از استودیوی مطرح ELECTRONIC ARTS می‌باشد که نسخه‌های مختلف آن برای سیستم عامل‌های مختلف از جمله آیفون، اندروید و ویندوز منتشر شده است.

جلوه‌های ویژه، محیط طبیعی، صداگذاری حرفه‌ای و گرافیک عالی و هیجانی همگی دست به دست هم داده‌اند تا تجربه بهترین بازی ماشین سواری را در دستگاه اندرویدی شما به ارمغان بیاورند.

بازی Farlight 84:

بازی Farlight 84
بازی Farlight 84

Farlight 84 عنوان یک بازی اکشن اندروید است که در سبک بتل رویال می باشد که سال ۲۰۸۴ رخ می دهد. در غرب وحشی جایی که شما می توانید برای بقای خود از سلاح‌های مرگبار، جت پک و یا وسایل نقلیه برای جست و جو درون نقشه استفاده کنید که می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد، دقت داشته باشید شما تنها یک هدف را دنبال می کنید و آن هم زنده ماندن به عنوان آخرین نفر روی نقشه است پس برای دست یابی به هدف خود می توانید از هر روشی استفاده کنید.

در داستان این بازی، جهان توسط زامبی‌ها تسخیر شده است. آخرین قهرمانان باقی‌مانده بشریت باید در برابر یکدیگر قرار بگیرند تا هر چیزی که برای زنده ماندن نیاز دارند را به دست آورند.


بیش‌تر بخوانید: راهنمای خرید کنسول بازی PS5


بازی Real Racing 3:

بازی Real Racing 3
بازی Real Racing 3

Real Racing 3 عنوان یک بازی اتومبلیرانی گرافیکی، خاص و فوق العاده از استودیوی بازی‌سازی مطرح ELECTRONIC ARTS برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل‌پلی عرضه شده است و با میلیون‌ها دانلود از محبوب ترین، پردانلودترین و معروف ترین بازی‌های ماشین سواری اندروید به شمار می‌رود.

این بازی را می‌توان واقع بینانه ترین و گرافیکی ترین بازی ماشین سواری تولید شده برای اندروید دانست که در کنار این ساخت فوق العاده ویژگی‌های خاصی چون شامل بودن انواع ماشین‌های مختلف(اضافه شدن ماشین‌های جدید در هر بروزرسانی)، صداگذاری و گیم پلی فوق العاده، افکت‌های بصری خیره کننده و… تجربه متفاوت ترین بازی ماشین سواری را در گوشی اندرویدی شما به ارمغان می‌آورد.

 

بازی Among Us:

بازی Among Us
بازی Among Us

Among Us با الهام گرفتن از هسته‌ی اصلی بازی Mafia مسیر تازه و خلاقانه‌ای را به‌عنوان یک بازی اجتماعی در پیش گرفت. روند بازی به‌گونه‌ای است که بازیکنان را در تعداد ۴ تا ۱۰ نفر، در قالب دو گروه خدمه و خائن قرار می‌دهد و برای هر یک از گروه‌ها وظایفی را تعریف می‌کند.

بازی Among Us از آن دسته بازی‌هایی است که آنقدر محوریت جالبی دارد که به محض انتشار میلیون‌ها بازیکن از سراسر جهان به سراغ آن آمده اند. سال هاست که جای چنین بازی‌هایی در بین بازی‌های موبایلی مدرن احساس می‌شود و Among Us خوشبختانه یکی از مثال‌های خوب در این زمینه است.

 

بازی  Sky Gamblers Storm Raiders 2:

بازی  Sky Gamblers Storm Raiders 2
بازی  Sky Gamblers Storm Raiders 2

اگر علاقه مند به یک جنگ هوایی با کیفیت بر روی گوشی‌های هوشمند خود هستید، این بازی مناسب ترین پیشنهاد ما برای شما می‌باشد. این بازی از نظر گرافیکی بسیار قدرتمند است. بازی Storm Raiders 2 جنگ جهانی دوم را نمایش می‌دهد و با در نظر گرفتن جزئیات زیاد توانسته است محیط و صحنه‌های اکشن را به خوبی برای مخاطب تداعی کند.

این بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین در اختیار کاربران قرار دارد. از جمله جذابیت‌های این بازی گرافیک مثال زدنی و بسیار عالی آن می‌باشد گرافیک به کار رفته در این بازی جزئیات خارق العاده ای دارد و کلیت آن بسیار شبیه به بازی‌های گرافیکی کنسولی است. طراحی جزئیات محیطی مثل نمای شهر‌ها، نورپردازی‌ها و افکت‌های مختلف مثل انفجار‌ها به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند و این گرافیک بالا باعث شده تا حجم نهایی بازی بیشتر از 1 گیگابایت باشد.

 

بازی Johnny Trigger:

بازی Johnny Trigger
بازی Johnny Trigger

Johnny Trigger یک بازی اکشن از استودیوی بازی سازی SayGames می‌باشد که برای هر دو دوسیستم عامل اندروید و IOS بصورت رایگان منتشر شده است.

در این بازی شما در نقش یک قاتل حرفه ای هستید که به خاطر مهارت بالای خود در شلیک و تیراندازی به او جانی تریگر می‌گویند. او مأمور شده تا به سراغ یک باند بزرگ مافیایی زیرزمینی رفته و آن را منهدم کند. شما در نقش این قهرمان شجاع و حرفه ای باید تفنگ خود را آماده کرده و به سراغ دشمنان بروید.

سبک و کلیت بازی بسیار ساده است و هیچ خبری از پیچیدگی‌های گیم پلی در آن نیست. تنها کار شما ضربه زدن روی صفحه در زمان بندی‌های درست می‌باشد اما این کار به ظاهر خیلی ساده است و البته در شروع مراحل اولیه نیز چنین است اما با عبور از سد مراحل ابتدایی، شرایط کار عوض می‌شود.

 

بازی Rush Rally 3:

بازی Rush Rally 3
بازی Rush Rally 3

بازی Rush Rally 3 یک بازی مسابقه ای بسیار جذاب برای اندروید است که توسط استودیو بازی سازی Brownmonster Limited‏ منتشر شده است.

بازی Rush Rally 3 یک شبیه ساز واقعی رانندگی است که می‌توانید روی گوشی همراه خود تجربه کنید. مسابقه در شب و روز و همچنین آب و هوای بارانی و برفی مهم ترین ویژگی بازی است. ۷۲ مرحله جذاب در بازی وجود دارد و می‌توانید بهترین مدل‌های دینامیکی ماشین‌ها را تا امروز تجربه کنید.

آن چیزی که باعث تبدیل شدن بازی راش رالی 3 به یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای دنیا شده وجود برخی ویژگی‌های منحصر به فرد در این بازی است. از جمله این ویژگی‌ها که جذابیت بازی را دو چندان کرده می‌توان به مسیر‌های پرپیچ و خم، چالش‌های محیطی طبیعی بازی و دشوار بودن کنترل ماشین اشاره کرد.


بیش‌تر بخوانید: دنیای بازی­‌های رایانه­‌ای ایرانی گسترش یافت


جمع بندی:

در مقاله بهترین بازی های اندروید 2021، فهرستی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های اندرویدی 2021 تهیه کرده‌ایم. هر کدام از این بازی‌هایی که معرفی کردیم در نوع خود بهترین هستند. اگر به دنبال بازی سبک ماشین‌سواری و ریسینگ هستید پیشنهاد می‌کنیم Real Racing3 و NFS Most wanted رو از دست ندهید.

5/5 - (5 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها