سوئیچ ارزان سیسکو (معرفی ارزان ترین سوئیچ های زیر 5 میلیون)

سوئیچ ارزان سیسکو (معرفی ارزان ترین سوئیچ های زیر 5 میلیون)

سوئیچ سیسکو به عنوان باکیفیت ترین و مرغوب ترین سوئیچ شبکه، دارای انواع مختلف با کارکردهای گوناگونی می‌باشد که هرکدام از آن‌ها در بازه‌های قیمتی متفاوتی قرار دارند. از این رو در این مقاله از مجله برقچی قصد داریم به معرفی سوئیچ ارزان سیسکو (معرفی ارزان ترین سوئیچ های زیر 5 میلیون) بپردازیم. از این رو برای آشنایی با بهترین سوئیچ‌های سیسکو که در بازه قیمتی زیر 5 میلیون تومان قرار دارند، تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

فهرست:

انواع سوئیچ شبکه:

سوئیچ شبکه با توجه به کاربرد، کارایی و قابلیت‌هایی که دارد، به 4 دسته تقسیم بندی می‌شود.


بیشتر بخوانید: سوئیچ شبکه چیست؟ هر آنچه که باید درباره سوئیچ شبکه بدانید!


سوئیچ غیر مدیریتی:

سوئیچ غیر مدیریتی بیش‌تر در شبکه‌های خانگی و شبکه‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع سوئیچ قابلیت تنظیم توسط کاربر را ندارد و تنها مطابق با مجموعه تنظیماتی که از پیش تعیین شده‌اند عمل می‌کند.

سوئیچ مدیریتی:

سوئیچ مدیریتی، همانطور که از نامش پیداست قابلیت مدیریت، اعمال تنظیمات مختلف و همچنین بررسی ترافیک شبکه را دارند. بنابراین شما می‌توانید با توجه به کارکرد موردنیاز خود، تنظیماتی را بر روی سوئیچ اعمال کنید.

سوئیچ فیبر نوری:

در واقع سوئیچ فیبر نوری، داده و اطلاعات را به نور تبدیل کرده و سپس با سرعت بسیار بالایی داده را انتقال می‌دهد. این نوع سوئیچ به جای استفاده از پورت RJ45، از پورت فیبر نوری بهره می‌برد و برای شرکت‌های بزرگ و ایجاد شبکه بین ۲ یا چند ساختمان کاربرد دارد.

سوئیچ شبکه PoE:

سوئیچ PoE یا Power over Ethernet در واقع سوئیچ هایی هستند که از تکنولوژی PoE پشتیبانی می‌کند. بدین صورت که در این نوع سوئیچ می‌توانید با کابل شبکه، برق دستگاه‌ها را تأمین کنید.‌


بیش‌تر بخوانید: بهترین برند سوئیچ شبکه


سوئیچ‌های ارزان قیمت سیسکو:

در این بخش از مقاله قصد داریم به معرفی تعدادی از سوئیچ‌های سیسکو که علاوه بر کیفیت ساخت بالا، دارای قیمت مناسبی می‌باشند، بپردازیم.

سوئیچ شبکه 8 پورت سیسکو WS-C2960-8TC-L:

این سوئیچ 8 پورت از برند سیسکو، از نوع مدیریتی بوده و دارای 8 پورت مگابیت (10/100) و 1 پورت uplink گیگابیت (10/100/1000) می‌باشد، که به راحتی نیازهای کاربران را برطرف می‌کند. این مدل از سوئیچ سیسکو با استفاده از قابلیت امنیتی، می‌تواند دسترسی به یک پورت و همچنین همه‌ی دستگاه‌های متصل به پورت سوئیچ را از طریق MAC محدود کند. سوئیچ سیسکو WS-C2960-8TC-L از سری محصولات سری 2960 سیسکو می‌باشد که قابلیت نصب در رک شبکه را نیز دارد.

سوئیچ شبکه 8 پورت سیسکو WS-C2960-8TC-L

سوئیچ شبکه 48 پورت سیسکو مدل WS-C2960-48TC-L:

این سوئیچ که از نوع مدیریتی است، یکی از کاربردی ترین سوئیچ های شرکت سیسکو در بازار تجهیزات اکتیو به شمار می‌آید. این سوئیچ دارای 48 پورت مگابیت (10/100) و 2 پورت uplink گیگابیت (10/100/1000) می‌باشد که با استفاده از آن، داده‌ها را با پهنای باند 36 گیگابیت بر ثانیه سوئیچ می‌کند. ظرفیت حافظه DRAM این سوئیچ برابر با 64 مگابایت دارد که موجب می شود که پردازنده با سرعت بالاتری داده‌ها را پردازش کند.

سوئیچ شبکه 48 پورت سیسکو مدل WS-C2960-48TC-L
سوئیچ شبکه 48 پورت سیسکو مدل WS-C2960-48TC-L

سوئیچ PoE ارزان سیسکو:

درواقع سوئیچ‌هایی که از قابلیت PoE بهر می‌برند، یک پله از دیگر سوئیچ‌ها بالاتر هستند. چراکه با استفاده از کابل شبکه می‌توان برق سوئیچ را تامین کرد. از این رو در این بخش از مقاله معرفی سوئیچ ارزان سیسکو، قصد داریم به معرفی سوئیچ PoE ارزان سیسکو که در بازه قیمتی زیر 5 میلیون تومان قرار دارند، بپردازیم.

سوئیچ 24 پورت سیسکو مدل WS-C2960 24PC-L:

این سوئیچ از نوع مدیریتی است که با توجه به کیفیت ساخت بالا، قیمت مناسب و قابلیت‌های کاربردی که دارد، از جمله پرکاربردترین و پرفروش‌ترین سوئیچ PoE در بازار به شمار می‌آید. این سوئیچ دارای 24 پورت مگابیت (10/100) و 2 پورت uplink می‌باشد که با استفاده از آن می‌تواند داده‌ها با پهنای باند 16 گیگابیت بر ثانیه سوئیچ کند.

سوئیچ 24 پورت سیسکو مدل WS-C2960 24PC-L
سوئیچ 24 پورت سیسکو مدل WS-C2960 24PC-L

سوئیچ 48 پورت سیسکو مدل WS-C3560G-48PS-S:

این سوئیچ از نوع مدیریتی است و دارای 48 پورت گیگابیت (10/100/1000) و 4 پورت SFP یا همان فیبر نوری می‌باشد که با استفاده از آن داده‌ها را با سرعت بسیار بالا در پهنای باند 32 گیگابیت بر ثانیه سوئیچ می‌کند. این سوئیچ دارای قابلیت PoE و همچنین سخت افزاری قوی می‌باشد. به همین دلیل با توجه به قابلیت‌ها و سخت افزاری که دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در شرکت می‌باشد.

سوئیچ 48 پورت سیسکو مدل WS-C3560G-48PS-S
سوئیچ 48 پورت سیسکو مدل WS-C3560G-48PS-S

بیش‌تر بخوانید: بهترین سوئیچ سیسکو


جمع بندی:

در این مقاله به معرفی بهترین سوئیچ‌های سیسکو که در بازه قیمتی زیر 5 میلیون تومان قرار دارند و دارای کیفیت ساخت بالایی می‌باشند، پرداختیم. از این رو اگر قصد خرید سوئیچ‌های ارزان قیمت سیسکو را دارید ولی نمی‌دانید در این محدوده قیمتی کدامیک از سوئیچ‌ها از لحاظ کیفیت و قابلیت در بالاترین حد ممکن خود قرار دارند، با خواندن این مقاله و آشنایی با سوئیچ‌های معرفی شده، می‌توانید سوئیچ مورد نظر خودتان را خریداری کنید. ممنون که تا پایان مقاله با ما همراه بودید، امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

5/5 - (6 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها