بهترین روتر بازار ایران

بهترین روتر بازار ایران

اگر به دنبال بهترین روتر بازار ایران هستید بهتر است بدانید که این مقاله مختص شما نوشته شده است. در این مقاله ما بهترین روترهای شرکت میکروتیک، تی پی لینک، دی لینک و تندا را مورد بررسی قرار خواهیم داد. در نتیجه شما بعد از مطالعه این محتوا می‌توانید با دید باز و آگاهی کامل برای خرید بهترین روتر در بازار ایران اقدام کنید. از سوی دیگر در انتهای مقاله بهترین روتر گیمینگ هم به شما معرفی می‌شود. این نکته را در نظر داشته باشید که روترهای موجود در این مقاله علاوه بر قابلیت‌ها و ویژگی‌های کاربردی و منحصر به فرد، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردارند. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما در برقچی همراه باشید و  اطلاعات مربوط به هر روتر را با دقت مطالعه کنید. چراکه احتمال دارد هر کدام از روترهایی که در این مقاله مورد بررسی قرار داده‌ایم برای شما مناسب باشد.

فهرست: 

بهترین روتر میکروتیک

میکروتیک به عنوان معتبرترین و محبوب‌ترین برند در زمینه تولید تجهیزات شبکه با در نظر گرفتن نیاز عامه مردم، روترهای خود را در دو نوع سیمی و بی سیم طراحی و تولید می‌کند تا دسترسی مناسبی برای کاربران فراهم شود. از این رو در اولین بخش از مقاله بهترین روتر بازار ایران قصد داریم تعدادی از بهترین روترهای شرکت میکروتیک را به شما معرفی کنیم. درنتیجه اگر به دنبال بهترین روتر‌های سیمی و بی‌سیم موجود در بازار هستید که توسط شرکت میکروتیک تولید شده باشد پیشنهاد می‌کنیم پاراگراف بعد را با دقت بیش‌تری مطالعه کنید.


بیشتر بخوانید:‌ روتر چیست؟ همه چیز درباره روتر!


بهترین روتر سیمی میکروتیک برای شرکت های کوچک

اگر به دنبال بهترین روتر سیمی میکروتیک برای شرکت‌های کوچک هستید بهتر است بدانید که سه مدل از روترهای میکروتیک برای شما مناسب می‌باشد. توجه داشته باشید که روتر میکروتیک RB3011UIAS-RM و روتر میکروتیک CCR2004-1G-12S-2XS در دسته بهترین روتر بازار ایران قرار دارند. چراکه علاوه بر ویژگی‌های کاربردی و منحصر به فرد، از قیمت مناسبی برخوردارند. بدین صورت که هردو آن‌ها قدرت پردازش بالا و مقدار رم مناسبی دارند و پورت شبکه آن‌ها نیز از نوع گیگابیت (10/100/1000) می‌باشد که سرعت انتقال داده بسیار بالایی را از طریق کابل شبکه برای شما فراهم می‌کند.

بهترین روتر بی سیم میکروتیک برای شرکت های کوچک

در این بخش از محتوا قصد داریم شما را با ۳ نمونه از بهترین روترهای بی‌سیم میکروتیک که برای شرکت‌های کوچک مناسب است آشنا کنیم. روتر بی‌سیم میکروتیک مدل RB2011UiAS-2HnD-IN و روتر بی سیم میکروتیک مدل CRS109-8G-1S-2HnD-IN جزو روترهای بی‌سیمی هستند که برای فضاهای کوچک واقعا مناسب می‌باشند. توجه داشته باشید که این روترها در حال حاضر جزء پرفروش ترین روترهای موجود در بازار هستند. لازم به ذکر است بدانید قدرت پردازش هردو این روترها 600MHz است و دارای 128MB رم می‌باشند. همچنین از پورت شبکه گیگابیت (10/100/1000) نیز برخوردارند.

بهترین روتر میکروتیک
بهترین روتر میکروتیک

روتر اکسس پوینت میکروتیک مدل Hap ac3 LTE6 kit

این روتر دوبانده از برند میکروتیک به دلیل سخت افزار قوی و ويژگی‌های کاربردی بی‌نظیر که دارد، یکی از پرطرفدارترین روترهای بازار به شما می‌آید. از جمله ویژگی‌های شاخص این روتر می‌توان به پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس 716MHz، پشتیبانی از سیمکارت (جهت اتصال به اینترنت)، سرعت وایرلس 867Mbit/s در باند ۵ و در نهایت قابلیت تنظیم VPN اشاره کرد. لازم به ذکر است بدانید قدرت آنتن روتر اکسس پوینت میکروتیک مدل Hap ac3 LTE6 kit در باند ۲.۴، 3dBi و در باند ۵، 5.5dBi است. همچنین دارای ۵ پورت شبکه از نوع گیگابیت (۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰) می‌باشد و شما می‌توانید از طریق کابل به روتر متصل شوید. در نتیجه بهتر است بگوییم این روتر ساخته شده است تا تمامی نیازهای کاربران را برطرف کند.

روتر اکسس پوینت میکروتیک مدل Hap ac3 LTE6 kit
روتر اکسس پوینت میکروتیک مدل Hap ac3 LTE6 kit

بیش‌تر بخوانید: بهترین برند روتر در بازار ایران


بهترین روتر تی پی لینک

همانطور که می‌دانید برند تی پی لینک یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید تجهیزات شبکه به شمار می‌رود. این شرکت محصولات با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. به همین دلیل ما قصد داریم بهترین روتر تی پی لینک را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید با خرید آن یک انتخاب درست و مطمئنی را تجربه کنید. شایان ذکر است بدانید روتر بی‌سیم AC1750 تی پی لینک Archer C7 یکی از بهترین روترهای موجود در بازار است که توسط شرکت تی پی لینک تولید شده و در حال حاضر فروش بسیار بالایی دارد.

بهترین روتر تی پی لینک
بهترین روتر تی پی لینک

این نکته را در نظر داشته باشید که روتر بی‌سیم AC1750 تی پی لینک دارای 3 عدد آنتن قدرتمند می‌باشد. از سوی دیگر در این روتر 4 عدد پورت شبکه گیگابیت، 1 عدد پورت شبکه WAN و 1 عدد پورت USB تعبیه شده است. در ادامه بهتر است به سرعت وایرلس این روتر اشاره کنیم که ۱۳۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌باشد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که روتر بی‌سیم AC1750 تی پی لینک Archer C7 یک روتر دو بانده است و از فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند.

روتر اکسس پوینت تی پی لینک مدل AX23

روتر اکسس پوینت تی پی لینک مدل AX23
روتر اکسس پوینت تی پی لینک مدل AX23

روتر اکسس پوینت تی پی لینک مدل AX23 یک روتر بی‌سیم پرسرعت با سخت افزار قوی و همچنین امکانات کاربردی که دارد کار را برای رقبای خود سخت کرده است. این دستگاه با استفاده از فناوری Wi-Fi 6 جدید، سرعت و پوشش بیشتری در مقایسه با دستگاه‌های قدیمی‌تر برای کاربران ارائه می‌دهد. همچنین این روتر با تکنولوژی MU-MIMO، قابلیت اتصال همزمان چندین دستگاه بدون اختلال در شبکه وایرلس را داراست.

از جمله ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به ۴ عدد آنتن قدرتمند، پشتیبانی از پروتکل‌های مخلف VPN، فناوری OneMesh، سرعت وایرلس بالا (574Mbps در باند 2.4GHz و 1201Mbps در باند 5GHz) و درنهایت نصب و راه‌اندازی آسان اشاره کرد.

با توجه به ویژگی‌های بالا، این روتر اکسس پوینت گزینه مناسبی برای خانه، دفتر کار است و به راحتی نیاز شما را برطرف می‌کند.

روتر دوبانده تی پی لینک مدل Archer AX72 (وای فای 6)

روتر دوبانده تی پی لینک مدل Archer AX72 (وای فای 6)
روتر دوبانده تی پی لینک مدل Archer AX72 (وای فای 6)

روتر تی پی لینک مدل Archer AX72 یک روتر دوبانده بی‌سیم با فناوری وای فای 6 است که با سرعت بیشتری در انتقال داده‌ها نسبت به روترهای قبلی عمل می‌کند. این روتر با ۶ عدد آنتن قدرتمند، سرعت وایرلس بسیار بالا (574Mbps در باند 2.4GHz و 4804 در باند 5GHz) و فناوری 4×4 MU-MIMO پوشش دهی عالی برای شما فراهم می‌کند. همچنین دارای ۱ عدد پورت USB 3.0 و چهار پورت گیگابیتی است که به کاربران امکان اتصال دستگاه‌های دیگر را می‌دهد. برای افزایش امنیت شبکه، این روتر با پروتکل‌های امنیتی WPA/WPA2-PSK و SPI Firewall از تهدیدات امنیتی محافظت می‌کند. لازم به ذکر است این روتر از پروتکل‌های OpenVPN و PPTP پشتیبانی می‌کند. از این رو باتوجه به ویژگی‌های ذکر شده متوجه خواهید شد که این روتر از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

بهترین روتر دی لینک

کمپانی دی لینک یکی دیگر از کمپانی‌های معتبر موجود در جهان محسوب می‌شود که تا به امروز محصولات با کیفیت و منحصر به فردی را به بازار عرضه کرده است. به همین دلیل اکثر افراد در هنگام خرید تجهیزات شبکه برند دی لینک را به یاد می‌آورند. از این رو بهتر است با بهترین روترهای دی لینک آشنا شوید.

توجه داشته باشید روتر دی لینک مدل DIR-650IN به عنوان یکی از بهترین روترهای دی لینک به شمار می‌آید که علاوه بر ویژگی‌های کاربردی و منحصر به فرد، از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار است. لازم به ذکر است بدانید این روتر دارای 4 عدد آنتن با قدرت 5dBi می‌باشد که پوشش دهی بسیار مناسبی را برای شما فراهم می‌کند. همچنین دارای 4 عدد پورت شبکه از نوع مگابیت (10/100) نیز می‌باشد.

روتر دوبانده بی سیم دی لینک AC1200 مدل DIR-822 دومین محصول مورد نظر ما برای معرفی در این مقاله می‌باشد. این محصول یک روتر دوبانده است. از سوی دیگر دارای 4 عدد آنتن قدرتمند برای پوشش دهی بالاتر نیز می‌باشد. این روتر ویژگی‌های دیگری همچون 4 عدد پورت شبکه از نوع مگابیت و 64MB رم  برخوردار می‌باشد. لازم به ذکر است بدانید سرعت وایرلس این روتر در باند 2.4 گیگاهرتز 300 مگابیت بر ثانیه و در باند 5 گیگاهرتز 867 مگابیت بر ثانیه می‌باشد که سرعت بالایی به شمار می‌آید.

بهترین روتر دی لینک
بهترین روتر دی لینک

بیش‌تر بخوانید: راهنمای خرید روتر تی پی لینک


بهترین روتر تندا

آیا تا به حال نام برند تندا را شنیده‌اید؟ برند تندا یکی دیگر از تولیدکنندگان تجهیزات شبکه است که متناسب با نیاز کاربران روترهای خود را در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می‌کند. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله یکی از بهترین روترهای تندا را به شما معرفی کنیم تا شما با خرید آن بتوانید به روتر مورد نظر خود دست پیدا کنید.

روتری که تصویر آن در قسمت زیر قابل مشاهده است روتر بی‌سیم تندا مدل AC5 می‌باشد. این روتر دوبانده با داشتن ۴ عدد پورت شبکه و ۴ عدد آنتن با قدرت 5dBi جزو بهترین روترهای تندا موجود در بازار محسوب می‌شود که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. لازم به ذکر است بدانید که سرعت وایرلس این روتر تا ۸۶۷ مگابیت بر ثانیه افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه سرعت وایرلس بالایی را همراه با پوشش دهی مناسب برای شما فراهم می‌کند.

بهترین روتر تندا
بهترین روتر تندا

بهترین روتر گیمینگ

همانطور که می‌دانید بسیاری از افراد در صنعت گیم کسب درآمد می‌کنند. در نتیجه اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که از طریق بازی به کسب درآمد دلاری می‌پردازید مطمئناً باید یک روتر حرفه‌ای داشته باشید. در این مقاله اطلاعات دقیقی نسبت به یکی از بهترین روترهای گیمینگ موجود در بازار در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید با خرید آن یک انتخاب درست را تجربه کنید. روتر بی سیم دو بانده ایسوس مدل RT-AC51U یکی از بهترین روترهای موجود در بازار محسوب می‌شود. زیرا مشخصات فنی آن باعث شده تا اکثر گیمرها به سمت خرید آن بروند.

در گام اول بهتر است به ۵ عدد پورت شبکه موجود در این روتر اشاره کنیم. چراکه تعداد پورت شبکه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. از سوی دیگر سرعت پورت شبکه این روتر مگابیت (10/100) می‌باشد. در ادامه بهتر است ذکر کنیم که این روتر دوبانده می‌باشد و از باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. از این رو سرعت وایرلس بالا و پوشش دهی مناسبی را برای شما فراهم می‌کند. این نکته را در نظر داشته باشید روتر ایسوس مدل RT-AC51U از تمامی سیستم عامل‌ها پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای 1 عدد پورت USB برای شر کردن اطلاعات و اتصال دانگل 3G/4G به روتر نیز می‌باشد.

بهترین روتر گیمینگ
بهترین روتر گیمینگ

بیش‌تر بخوانید: راهنمای خرید روتر میکروتیک


نتیجه گیری

در این مقاله شما اطلاعات کاملی نسبت به بهترین روتر بازار ایران به دست آوردید و با بهترین روتر‌های تی پی لینک، دی لینک، تندا و میکروتیک آشنا شده‌اید. این نکته را در نظر داشته باشید که روترهای معرفی شده در این مقاله جزو بهترین روترهای موجود در بازار ایران هستند. در ادامه مقاله بهترین روتر گیمینگ را هم به شما معرفی کردیم که تولید کننده آن یکی از معروف‌ترین شرکت‌ها در زمینه گیم می‌باشد. در نهایت امیدواریم مطالعه این مقاله بتواند شما را در امر خرید بهترین روتر یاری کند.

3.7/5 - (3 امتیاز)
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
دیدن همه دیدگاه ها